12. maj 2010 Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 1.994
hjælp!! skal jeg starte på springhold? {{forumTopicSubject}}
hej hg
jeg er en pige på 11 år der har gået til ridning 1 gang om ugen i 1½ år:) jeg elsker at springe og blir så glad når jeg gør det:) har dog kun sprunget 4 gange i hele min ridekarriere:) der er et springhold ude på min rideskole:) jeg drømmer om at starte på det men:/ min veninde siger de springer vildt højt og at man virkelig skal have styr på sin gallop for at kunne gå på det:/ jeg syntes selv at kunne trænge til at træne min gallop lidt mere:) men det er ikke mit problem at sidde i galloppen:) det er mere at holde hesten fremme når man prøver på at lave øvelser og sådan:) jeg har selv for nylig været ude og se springholdet få undervisning:) jeg syntes ikke selv højderne så særlig slemme ud:) kunne se der var nogen som begyndte at springe de høje spring på et tidspunkt:) men det var ikke alle der gjorde det:) så tror ikke det er noget man er tvunget til i starten:) jeg tænker bare at jeg jo altid kan starte på holdet og hvis det så ikke er noget for mig så bare stoppe og starte lidt senere:) for hvis det nu viser sig at det i virkeligeheden ikke er så slemt kunne jeg nok gå glip af en masse gode oplevelser:/ jeg er skrevet op til endnu et dressurhold ude på rideskolen:) men istedet for dressur holdet vil jeg prøve springholdet:) da jeg jo elsker at springe af hele mit hjerte:) så drømmer jeg også om at starte rigtig høje springstævner:) det håber jeg så kommer til at ske en dag:) men håber i kan hjælpe mig med mit problem:)
maj 2010
Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 159 Svar: 1.994
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 55 Svar: 1.160
Du kan ikke rigtig gøre andet.
evt. prøv at snakke med springlæreren og hør af. Normalt vil en underviser ALDRIG sætte en nybegynder til at springe højt, da jeg startede med at springe var det ikke ret højt, men så fik jeg privat pony, og blev mere seriøs med det, så gik det fremad
Jeg synes du skal gøre det
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.634
Men prøv da. Ellers så snak med din underviser om hun sys at det er en god idé. Du kan jo prøve et par gange og se om det er noget for dig (:
maj 2010
maj 2010
maj 2010
hjælp!! skal jeg starte på springhold?