{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

hjælp!! skal jeg starte på springhold? {{forumTopicSubject}}

hej hg

jeg er en pige på 11 år der har gået til ridning 1 gang om ugen i 1½ år:) jeg elsker at springe og blir så glad når jeg gør det:) har dog kun sprunget 4 gange i hele min ridekarriere:) der er et springhold ude på min rideskole:) jeg drømmer om at starte på det men:/ min veninde siger de springer vildt højt og at man virkelig skal have styr på sin gallop for at kunne gå på det:/ jeg syntes selv at kunne trænge til at træne min gallop lidt mere:) men det er ikke mit problem at sidde i galloppen:) det er mere at holde hesten fremme når man prøver på at lave øvelser og sådan:) jeg har selv for nylig været ude og se springholdet få undervisning:) jeg syntes ikke selv højderne så særlig slemme ud:) kunne se der var nogen som begyndte at springe de høje spring på et tidspunkt:) men det var ikke alle der gjorde det:) så tror ikke det er noget man er tvunget til i starten:) jeg tænker bare at jeg jo altid kan starte på holdet og hvis det så ikke er noget for mig så bare stoppe og starte lidt senere:) for hvis det nu viser sig at det i virkeligeheden ikke er så slemt kunne jeg nok gå glip af en masse gode oplevelser:/ jeg er skrevet op til endnu et dressurhold ude på rideskolen:) men istedet for dressur holdet vil jeg prøve springholdet:) da jeg jo elsker at springe af hele mit hjerte:) så drømmer jeg også om at starte rigtig høje springstævner:) det håber jeg så kommer til at ske en dag:) men håber i kan hjælpe mig med mit problem:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp!! skal jeg starte på springhold?
Kommentér på:
hjælp!! skal jeg starte på springhold?

Annonce