{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

tilridning tilbydes {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 17 som er opvokset med heste og har redet siden jeg var lille. Sammen med min søster på 20, tilrider vi ponyer og små heste. vi har dem hjemme hos os, og behandler den som vores egen og gør den trafiksikker og lærer opnyen/hesten sin grunddressur.

Vi betaler for at have vores heste opstaldet og hø, fold, spån osv, så derfor skal vi have 2000 pr månede.

Er der slet ingen som mangler at få en unghest tilredet, fordi jeg er ved at sængle min egen pony på 4 og derefter har jeg ikke andre at ride og det vil jeg nødig holde pause med smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilridning tilbydes
  • #1   3. aug 2010 Skal under annonce.

• #2   3. aug 2010 i skal nok sætte prisen lidt ned... man kan få en uddannet til at tilride sin hest for de samme penge..

så får i måske også flere kunder....

• #3   3. aug 2010 Det er godt nok dyrt.. Jeg kender en som gør det for 1500. Hun rider dressur på C plan og så er det incl. opstaldning også... Så i skal nok NOGET ned i pris..

• #4   4. aug 2010 hej jeg står og mangler en til at tilriden vores pony hun er ca 148 i stang men som de andre skriver er 2000kr mange penge er det inc opstaldning og det hele ???? hvor bor i henne ville helst have en fra fyn da vi komme fra vestfyn og ponyen har aldrig været læsset hilsen linda

• #5   4. aug 2010 skriv gerne inde på min side :-))

• #6   8. aug 2010 2000kr. er ikke specielt mange penge for tilridning, når det inkluderer opstaldning.. mange steder koster det mere bare at have hesten stående.. men selvfølgelig afhænger det også af dygtigheden på rytteren, hvad man kan forlange i pris..
    når det så er sagt, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor i rider med glidetøjler under tilridning??? Det virker for mig fuldstændig forkert..

• #7   8. aug 2010 Min søster arbejde længe på stutteri og har tilredet rigtig mange heste og ponyer og har altid fået at vide at de skulle bruge den til at hjælpe ponyen ned, og og for at bygge de rigtige muskler. Men når det er sagt, vil jeg lige sige at de billeder vi har med det, kan godt se ud som at de måske er for stramme eller noget, men også at vi kun har brugt dem ca 5 gange under hele tilridningen og ikke bruger dem mere, da hun nu godt selv vil søge ned nu smiley

• #8   20. aug 2010 jeg mangler hjelp til at få bounti til redet da veken mor jeg selv kan hober i kam hjelpe os hilsen charlotte

Kommentér på:
tilridning tilbydes

Annonce