{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

spring - løber.. + løfte benene?.. {{forumTopicSubject}}

ja jeg har en MEGET spring glad hest!
i starten er han okay ret stærk men kan styre det men med tiden tager han bare biddet s; vi har haft det problem i noget tid og så forslog min underviser pelehambid men nu er min undervidser flyttet til Oslo igen så jeg får ikke undervisning længere s; men jeg har skiftet bid igen for kan ikke li' at ride med sådan et skarpt bid.. og jeg synes ikke det hælper på den rigtige måde..
og så når han vil løbe hiver han hovedet ned så han kan få tøjle (-.-) smiley og det er ved at være lidt træls. dog må jeg sige at det er lidt bedere nu. jeg kan for det meste holde ham tilbage men så efter springet ggår det lidt for stærkt og det er ikke så smart for jeg er bange for han vil styrte i hjørnet.
hvad mener i jeg kan gøre?

og så lige en ting til :b
han har det problem at han springer giga højt over springene MEN han "glemmer" benene så han river tit ned.. det er blevet bedere end i starten men hvordan kan man træne dette?

er virkelig lost her for vil gerne have noget at arbejde med og det er lidt svært når jeg ikke kan se mig selv ride og har ikke noget kamera smiley

OBS jeg kan først få undervisnin sidst i august s; så gider ikke høre "få noget undervisning?" smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spring - løber.. + løfte benene?..
Kommentér på:
spring - løber.. + løfte benene?..

Annonce