{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Jeg var fandeme god idag {{forumTopicSubject}}

Tanken kom til mig da jeg skridtede, hvor havde jeg bare redet godt, med fuldt overblik og koncentration,

Kandaren har holdt vinter hi og da jeg stod og gjorde klar idag tænkte jeg at nu måtte vi så småt igang igen.

Han har nok inden vinteren haft den på max 10 gange og er ekstrem følsom, faktisk lettere oversensibel, men der findes jo ikke kandarer i gummi (-:

Så frygtede lidt det værste da han altid har været sværere at ride på kandaren end trensen, men idag var jeg bare god og taklede de ting der kom med ophøjet ro og bare ventede på jeg kunne sætte sædet lidt på igen.

vi skal huske at rose og selv, for da jeg kom ind i stalden og sagde at jeg havde dælleme redet godt idag, blev der kigget lidt misvisene på mig.

Jo hesten havde da også været med og gjordt sin del, men også lavet lidt sjove ting, som jeg fik løst rigtig godt og det blev en super possitiv oplevelse at have kandaren på i forhold til hvad det har været før (-:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg var fandeme god idag
  • #1   7. apr 2010 dejligt smiley

ja man skal huske at rose sig selv..

jeg fik også rigtig meget ros for hvor fin mistery er i munden af min træner i går smiley
    han sagde at jeg virkelig havde gjort det godt
    det var bare dejlig..

• #2   7. apr 2010 Dejligt smiley Det er altid skønt at man får en super god dag med hesten - også når det går så godt, at man måske ikke lige havde ventet det ! ;D

• #3   7. apr 2010 Hvor skønt at læse, at du bare står frem og siger, hvor har jeg været god. smiley det er jo desværre ikke altid så vel set, at man er lidt stolt at sig selv, men super fedt, at du har haft en skøn ridetur og virkelig har følt dig god. En god oplevelse kan man altid bruge og arbejde videre ud fra. smiley

• #4   7. apr 2010 Takker (-: og som Tina J skirver må man jo helst ikke være for selvglad og skal helst sige vi, det gør jeg også for det meste, men idag var noget specielt (-:

Janni skønt med din hest's mund det tager jo rigtig lang tid, skal først ride undervisning imorgen, men det bliver med trensen skal jo heller ikke overdrive (-:

Kommentér på:
Jeg var fandeme god idag

Annonce