{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

det er fandeme for meget!!!!! {{forumTopicSubject}}

vi har lige købt en gård som vi sku overtage den første feb. men var de flyttet da vi kom?? nej nej.. nu er de så endelig skredet med deres 7 hunde, men deres ting er der og resten af deres dyr, som består af to voliere med div små fugle, et bur med to fritter, to får (dem overtager jeg), høns (aner ikke hvor mange), to muskos ænder, guldfisk samt indendørs akvarie.
de stakkels dyr lever under kummerlige forhold, ænderne har vel 2 kvm huset er så klamt de ikke vil gå ind, deres basin er kun fyldt med 5 cm mudder, guldfisk har små 10 cm vand, fritter og div fugle lever i en svinesti samt foder og vnd mangel, får har ingen halm, får smidt lidt piller på jorden, akvarie har de bare slukket så fisk dør af ilt mangel.
vi har lavet en aftale med at de endeligt skal være ude på lørdag, men der er ikke sket noget derude endnu, de pakker ikke sammen eller noget som helst.
jeg har givet ænderne vand og forbedret rundt omkring

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er fandeme for meget!!!!!
  • #1   7. feb 2007 Ej, det var dog frygteligt. Man håber næsten at de ikke tager dyrene med, for er sikker på at du ville kunne passe dem bedre. Held og lykke med stedet.

• #2   7. feb 2007 jeg håber til dels også de lader dyrene blive problemet er bare at jeg er hamrende bange for fugle... kan godt lige klare at fordre og give vand igennem nettet men tør ikke gå derind, har heldigvis en veninde som hjælper mig efter på lørdag med at få renset ud alle vegne, og så må jeg jo søge nye hjem til dyrene

• #3   8. feb 2007 Bare de ikke kommer tilbage til de gamle ejere, for de har tydeligt vist at de ikke kan passe dyrene ordentligt. Jeg har det på samme måde med fugle. Kan så heller ikke tåle dem, men det er et andet problem.

Held og lykke med dyrerne og huset..

• #4   8. feb 2007 tak tak

• #5   8. feb 2007 ej hvor er folk bare for meget.. sådan nogle sviner over for deres dyr.. Hvis du bor tæt på mig kan jeg godt hjælpe dig. Har selv haft fritter og har fugle så det er ikke noget problem:-) Håber da ikke de kommer tilbage efter dyrene, så hellere at i kan give dem til nye og bedre hjem..

• #6   8. feb 2007 Ej, det er da godt for slap af være. Helt ærlig, det er da jeres hus nu

• #7   8. feb 2007 det kan de da ikke??
    føj hvor er de da nogen jaaaa iihhh må ik sige det...
    øvøv...
    har de taget hundene med?????

• #8   8. feb 2007 Vær glade for at i opdagede det så hurtigt.

Jeg havde en gang nogle naboer der forlod en masse katte, hunde og andre dyr, og det blev først opdaget en måned efter smiley

• #9   8. feb 2007 Tja, er ret sikker på at loven siger at alt hvad der ikke er rydet fra et hus på overtagelses datoen tilfalder de nye ejere... Håber der bliver fundet en løsning til de dyr.

• #10   8. feb 2007 Ej hvor forfærdeligt . Og trælst for jer der ikke kan komme til at flytte . Men det er sejt gået du hjælper dyrene 8)

• #11   8. feb 2007 jeg venter på at vores advokat ringer, så jeg ved om dyrene tilfalder mig på lørdag hvis ikke de er fjernet (vi har jo flyttet den officielle overtagelses dato fordi de ikke var ude) de har fjernet deres hunde, heldigvis da den ene af dem ikke kan klare synet af katte og andre hunde og vi har en hund og to katte.... dyrne søger nyt hjem hvis de tilfalder mig. minus de to får samt de to ænder... ellers fritter høns, undulater og tror det er paralitter samt høns og hane hvis i kender nogen som kunne have interesse så sig endelig til... gården ligger ved fuglebjerg

• #12   9. feb 2007 Jeg er veninden, der hjælper Stine med dyrene. Hvis de efterlader dem, så er det første vi gør at rydde op efter dem. Stine har allerede nu sørget for at få halm ud til fårene + købt mere foder samt en sliksten til dem. Ænderne har fået hældt mere vand i deres bassin samt smidt brød ind. (Stine havde ikke andet). Hønsene og fuglene har også fået kastet brød ind og der er hældt mere vand ned til fiskene i bassinet udenfor. De fisk i akvariet er vist stået af. Stine prøvede ellers at få sat strøm til pumpen, så de kunne få ilt, men den virker desværre ikke. Fritterne er der også smidt mad ind til.
    Det hedder sig at ejeren selv kommer og fodrer hver dag, men han er der kun i 5 min, så der kan han jo altså ikke nå det hele. Ingen af dyrene har i hvert fald fået gjort rent længe. Stine kunne se at ænderne i hvert fald ikke havde fået ny mad.

Så jeg håber virkelig at dyrene tilfalder Stine, for så får de i hvert fald nogle ordentlige forhold indtil de har fået nyt hjem, dem der skal flytte.

• #13   10. feb 2007 Maria Team trav . Det er godt hjælper dyrene . smiley

• #14   10. feb 2007 Josefine: Vi mener at det er det mindste vi kan gøre. Og overgår dyrene til Stine, går der ikke 2 dage, før de er ordnet.

• #15   15. feb 2007 opdatering... ejer kom og afhentede de dyr vi ikke havde nået at afsætte. mægler gav ham 26 timer men han dukkede først op 50 timer senere

• #16   15. feb 2007 så har han rent faktisk stjålet dine dyr

• #17   16. feb 2007 ja men nu var det jo mægleren som gav os dem og ikke ham selv- politiet måtte ud den aften de kom, for de stod ti mand udenforan vores hus og nogle af dem råbte og skreg pga dyrne, men med politiets hjælp kom der ro på. så måtte jeg pludselig ikke få de to får som de fra starten har sagt jeg kunne beholde men senere ombestemte de sig så igen og jeg skyndte mig at få en underskrift på det. de skulle gerne i dag hente ænder og høns.. jeg ved ikke om de tager deres guldfisk med sig ellers vil min mor gerne have dem

Kommentér på:
det er fandeme for meget!!!!!

Annonce