3.064 visninger
|
Oprettet:
Undervisning i Køge omeng. {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg har haft nogle forskellige undervisere gennem tiden, men står nu og mangler en, som er super god.
Jeg ville godt høre om I kan anbefale en super springunderviser, og eeventuelt, hvad jeres erfaringer er med Michael Berg, som underviser i spring og dressur.
Jeg søger også en rigtig god, og dygtig dressurunderviser, som træner på baggrund af hestens præmisser.
Jeg bor i Herfølge, men køre gerne, hvis det er det værd.
(men selvfølgelig kun på Sjælland)
I må også meget gerne, oplyse pris, pr. lektion
Skriv endelig
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 10 Svar: 28
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
Jeg har selv redet hos hende og aldrig har jeg lært så meget som da jeg red hos hende.
ellers er der anne tronsegaard (underviser på faxe ridecenter), hun skulle også være super dygtig.
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 210
De har tre undervisere:
Susanne Seierskilde har haft rideskolen i 40 år og selv redet dressur på højt plan. hun underviser bl.a Lisbeth (det siger noget om kvaliteten af undervisningen).
Lisbeth Seierskilde ( www.lisbet-seierskilde.dk) har som ponyrytter flere gange deltaget i EM med i alt 8 placeringer (efter hvad jeg kan se på hjemmesiden). Nu rider hun Grand prix på sin hest Nørden. Får selv undrvisning af Andreas Helgstrand, Finn Greve og Susanne.
Anne Ullegaard er berider og rider selv dressur på højt plan. Hun underviser mig og er virkelig dygtig.
Derudover kommer Finn Greve (heste) og Vibsen (ponyer) (landtræneren) engang imellem og underviser.
Prisen for en halv time er ret dyr, jeg mener at det koster 210 kr for en halvtimes eneundervisning.
apr 2009
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 210
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 582
Kan helt klart anbefales.
Send PB for telefonnummer - eller kig ned på Stald Egely - Dalbyvej 56
hver onsdag eftermiddag, hvor der undervises.
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 582
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 69 Svar: 344
kører lisette ud, hvis man ikke har mulighed for at komme til hende?
Undervisning i Køge omeng.