Søger muligvis undervisning ved Køge {{forumTopicSubject}}
Hey jeg overvejer og få lidt undervisning i dressur evt også spring hen over sommeren måske længere tid på min islænderhoppe. Hun har ikke prøvet og få undervisning før. Evt en der har forstand på islændere men ikke et krav. Hun er 5 gænger og ikke gangsat så hun styre lidt selv gangarterne. Hesten er “nybegynder” altså ikk prøvet så meget før kan skridt, tølt, trav, galop og pas stopper når man ber’ hende om det osv. Går fint på tur og elsker at springe så planen er nok lidt hun kun blive noget spring/dressurhest. Har leget med schenkelvigninger og at gå i holdning og stille lidt til siderne uden og presse hende for meget har også leget lidt med og gå fra galop eller tølt/pas til og stå stille og fra stå stille til tølt/galop. Hvad findes der af undervisere i Køge området til maks omkring 250,- gerne inkl. kørsel (hesten står i Lille Skensved) Jeg har desværre ingen sadel til hende men håber og finde en der passer hende og hun rides normalt med bid
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 427 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.026
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.172
http://www.simoneroved.dk/undervisning.html
http://www.joras.dk/annoncer/Tilridning.asp?valg=Detaljer&id=7603
Evt lav en annonce på FB under islænder sider eller på joras.dk at du søger en underviser
sep 2014
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 76
dec 2007
Jeg vægter meget at man har kemi med sin underviser og man kan jo prøve nogen gange og se om det er noget man vil forsætte med
Men det vil være godt for dig at lære din hest at holde gangarterne godt adskilt, så den ik springer over gærdet er lavest som at smide ryggen, stive overlinien og rende i grisepas.
Du lærer så meget selv at ride din egen hest op selv ved hjælp af undervisning, jeg er selv igang med at adskille min hests gangarter ad, så hun ik bruger få tølttrin fra skridt mod trav men øver derimod pt at få hel ren overgang fra skridt til trav, udover vi arbejder med schenkelvigning, versade og ligeudretning pt
Pøj pøj med din søgning
sep 2014
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 76
dec 2007
Jeg har haft en pause efter min hoppe blev skadet i foråret, men er så super glad for igen at ha startet på undervisning og har fundet mange momenter klokkerene tølt skridt efter traven, så er slet ik i tvivl om der er lys forude for min meget pasbunden hoppe
Søger muligvis undervisning ved Køge