Hjælp til problemløsning Hjælp til problemløsning
Hej jeg vil starte med at sige at jeg ønsker en privat samtale med hvem der tror de kan hjælpe mig. Jeg vil her beskrive kort hvad det går ud på.
Min hest og jeg er kørt noget så galt af sporet og enes bestemt ikke under ridning. Det hele er gået så galt at jeg har opgivet og det fornødne er at få en anden til at ride min hest.
Hesten er ikke uopdragen, farlig eller noget. Det er noget der har sat sig i hende som hun konstant gør og jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre.
Hvis du tror du kan hjælpe mig så skriv gerne privat og skriv hvad du vil vide for at drage konklusioner. Video af problemet kan fremskaffes.
Jeg ønsker jo det bedste for min hest. På forhånd mange tak.
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.077
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.577
Men kort så stiver hesten sig og går imod mig -- søger ud i hjørner, ud mod folk på banen eller uden for banen og ryttere på banen. Jeg tror det sidder i hende.. Jeg har prøvet alt efterhånden; starte forfra, afslapningsøvelser, longe og fået hjælp til hende fra anden. Men når hesten så slår fra og gør det igen så er det eneste jeg kan gøre at være kontant over for hende.
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.042
jul 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 2.470
jan 2009
Følger: 196 Følgere: 183 Heste: 4 Emner: 227 Svar: 2.600
Herinde på hg er der nogle som jeg helt klart kan anbefale til undervisning!:
Den Bidløse Vegetar
Camilla Stormont
- begge mega dygtige hestemennesker, med et fedt indblik på hesten som væsen (:
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.577
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.077
Hun havde en fiber i ryggen fra dengang hun havde været hos hingst, men den havde ikke været mærkbar siden da hun jo ikke havde været redet.
En fibersprængning er absolut ikke noget at spøge med da den kan sætte sig til en kronisk nervelidelse.
Jeg ved selvfølelig ikke om det er det der er galt med Pippi men det er da værd at prøve.
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.042
Hjælp til problemløsning