Gaffelbåndsskade Gaffelbåndsskade
Heej alle på hg. min hest, blev halt i juni 2009 til at starte med troede de at det var en kodeledsforvridning og i august var hun rengående og startede på genoptræningen, men efter lidt tid blev hun halt igen denne her gang en gaffelbånds skade en lille hævelse kalder dyrlægen det men hun har stået stille lige siden, i januar fik hun så noget stråle behandling for der var ingen ændringer trods hun havde stået stille så længe, men nu var jeg så ved dyrlægen idag og hente hende og det er idag en måned siden hun fik den behandling og hun har haft boksro i 4 måneder og hun var tsadig lige halt, og jeg er ærlig talt ved at gå ned på det... vi får kun negative ting at vide ved dyrlæge og hun er seriøst bare drømmehesten og hendes sind det er bare det bedste, vi har igen og igen spurgt dyrlægen om der overhovedet er chance for hun bliver rask igen men han siger at det skal hun nok... og så siger han hver måned vi giver hende lige en måned mere... og nu har hun så stået stille et halvt år... har kigget lidt på nettet og har hørt meget om det der hedder lamin og movuicur er det noget i kan anbefale?
vil meget gerne hvis i har haft en hest med gaffelbånds skade hvordan var jeres forløb osv. ?
okt 2004
Følger: 68 Følgere: 125 Heste: 10 Emner: 3 Svar: 447
Hendes hest hedder Agathe - DV fra 02 og her herinde
mar 2005
Følger: 79 Følgere: 76 Heste: 12 Emner: 44 Svar: 61
mar 2005
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 9 Svar: 794
Hvis dette er tilfældet, så er en operation nødvendig.
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 10 Emner: 58 Svar: 581
dec 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 7 Emner: 13 Svar: 124
Jeg skulle så stille og roligt begynde med at ligge trav i ham. Han blev erklæret rask efter et halvt år på fold og derefter 7 måneder genoptrænings. I dag er det 8 måneder siden vi kom ud af genoptræningen, og han er bare flyvende.
Jeg kan ikke mærke på ham, at han har haft en gaffelbåndsskade, Dog skal han skridtes 30 min, inden jeg må trave på ham, og springning er udelukket.
Han har aldrig fået strålebehandlinger, været i svømmehallen eller noget. Han har bare fået ro, og er blevet healet af en healer to gange, og har fået en magnet på forbenet, som han har på hver nat.
mar 2005
hvilken healer havde du på ?
dec 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 7 Emner: 13 Svar: 124
Men har du prøvet Back and Track staldgamacher?
mar 2005
Gaffelbåndsskade