2.960 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

hvam kan tilkøre min hest? (Sjælland) hvam kan tilkøre min hest? (Sjælland)

dette er ikke en announce

er der nogen der kender en person eller et godt sted som er dygtige til tilkøre heste
jeg forventer at han skal blive stabil for vogn, kunne køres alene og på trafikeret veje.
det ville være ønskværdigt hvis det kunne blive hjemme hos mig, men ikke et krav.
hesten står i græsted i nordsjælland, så det ville være fedt hvis i kan henvise til nogen her i i nordsjælland, men generelt er sjælland ok for at jeg køre ham til stedet.

håber i kan råde mig og hjælpe mig

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvam kan tilkøre min hest? (Sjælland)
  • #1   11. feb 2010 Prøv evt og kontakt Slangerup og Omegns køreforening.
    Der er mange, som kører med deres heste.
    Der hvor jeg står kommer der nogle gange nogen og kører deres heste.

Hvor i Nordsjælland skal det helst være?

• #2   11. feb 2010 hesten stå i græsted og slangerup ligger omkring halv times kørsel fra mig.
    har de en hjemmeside eller tlf?

• #3   11. feb 2010 http://www.123hjemmeside.dk/slangerup-koere

Fandt deres hjemmeside på Google smiley

• #4   11. feb 2010 faxe køre og rideforening

• #5   11. feb 2010 tak for det smiley
    i må gerne forsat skrive hvis i kender flere

• #6   12. feb 2010 Prøv at hevende dig ved http://www.koereforbund.dk/ de kan henvise til nogen i dit område

• #7   20. feb 2010 Hvis du bor i Græsted, så prøv at forhør dig hos travtræner Flemming Larsen, for han bor også i Græsted. Han er rigtig sød og flink og de fleste travtrænere er flinke til at tage andre racer ind til tilkørsel.. Hans web adresse er: www.flemming-larsen.dk

• #8   5. mar 2010
    Maj-Britt I
    tak for det, jeg vil høre ham og det ville være dejligt tæt på

• #9   16. mar 2010 de henviste personer kan eller har desværre tiden til at tilkøre.

SÅ JEG LEDER STADIG MD LYS OG LYGTE EFTER FAGPERSON TIL AT TILKØRE MIN HEST

HJÆLP...........!

• #10   16. mar 2010 Sofia -så prøver jeg igen: prøv at henvende dig til køreforbundet (link længere oppe). De kan henvise til en der kan hjælpe;o)

• #11   27. apr 2010 har snakket med dem og de anbefaler keld andersen som er den dyreste jeg har snakket med her i danmark, dyrere end henrik hoepner, det er for dyrt for mig til at jeg ikke kan være med, desværre

SÅ JEG SØGER STADIG EN DER KAN TILKØRE MIN HEST HER PÅ SJÆLLAND, SAMT GIVE MIG LIDT UNDERVISNING

• #12   27. apr 2010 Men så er det jo tilladt at kigge lidt videre selv -der er masser af kuske på sjælland.

Mener bl.a. at de osse tilkører på Dorthealyst. Og ellers prøv at skrive til hende her: http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=1524 måske hun kender nogen -hun plejer at være sød til at hjælpe:o)

• #13   29. apr 2010 mette t har jeg tidligere skrevet til, om hun kunne anbefale nogen men har intet svar fået tilbage.
    jeg har ringet til adskillige travtræner i området og de har ikke tid til at tilkøre, jeg har søgt nettet tyndt for flere ord om tilkørsel på nettet, og talt med utallige mennesker, sågar fjordhesteavlere, friesere og gottlandsruss avlere, som hellere ikke kan hjælpe, det er mega kompliceret end jeg lige havde regnet med på sjælland, har fundet 4 steder i jylland som tilkøre og til meget fornuftig pris, men det er langt væk for at følge hans træning samt mig som også skal undervises

• #14   29. apr 2010 Så tænker jeg lidt om måske Kurt Klindt kunne hjælpe dig videre. Han forhandler køreudstyr og mere eller mindre hele familien kører. Om han osse tager heste i tilkørsel aner jeg ikke, men han har med garanti en masse kontakter, så måske han kan hjælpe:o)

• #15   29. apr 2010 jeg har snakket med hans kone og hun havde ingen at anbefale og de tager ingen heste ind, men jeg kunne ringe igen, som du siger, men så sna kke med kurt selv, jeg prøver

• #16   29. apr 2010 Håber da du finder nogen der kan hjælpe:o)

Hvis ikke du har gjort det allerede, kunne du prøve at lave samme tråd på køreforummet på HN. Der sidder i hvert fald kørefolk fra det meste af landet:o)

• #17   29. apr 2010 Hej.

Jeg har ikke haft svaret da jeg ærligt talt glemte det... sorry.
    en uforbeholden undskyldning herfra.

Der er ikke af min viden særligt mange op sjælland der tilkører, hvis du vil have at dressuren skal være i orden kan jeg kun anbefale Henrik Høper.
    Henrik bor i sønderjylland men han er den eneste i landet der lever af og tilkøre og tilride heste.

Kurt Klindt tager desværre ikke heste ind i tilkørsel mere men han underviser.

Hvad type hest snakker vi om??

Hilsen Mette

• #18   1. maj 2010 Mette T
    det er rigtig svært at finde nogen her på sjælland
    der er min tinker som skal tilkøres og det er til hyggebrug med kørslen, da jeg ikke kan ride mere, så jeg skal ikke bruge ham til konkurrencekørsel, så tror ikke at det er nødvendigt med dressuren i kørsel.
    vi er gået i gang med lange liner for at starte ham op og to personers sulkyen tli at køre med ham i starten er også købt, skal lige bestille selen, så jeg har også mulighed for at lade det gå med ham i træningen, hvis personen her og nu ikke har udstyret

• #19   1. maj 2010 Sofia -dressur er nu væsentligt uanset hvad man vil køre.

En god skovturshest skal jo osse være rar at ride. Der er ikke meget ved at ride tur på et hakebræt af en hest. Det samme gælder kørsel. Selvom man nok ikke har helt så høje krav til dens dressurmæssige kunnen, så er grund-dressuren lige vigtig for alle heste.

Lige hvad angår Henrik, ved jeg at hestene osse vil være trafiksikre, og kunne køres på vej, i skov osv når de afleveres igen. Og derudover er grunddressuren så osse på plads. Om man så vil arbejde videre med dressuren er jo helt op til den enkelte.

Men det giver self lidt besvær, når man ikke selv uden videre kan komme og være med den sidste uges tid, hvor man jo gerne skulle lære det nødvendige til at kunne fortsætte arbejdet hjemme.
    Men er der så mulighed for undervisning i dit områder, kunne det jo nok lade sig gøre alligevel.

Kommentér på:
hvam kan tilkøre min hest? (Sjælland)

Annonce