{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Råd til HMS- Video {{forumTopicSubject}}

Jeg ønsker råd til hvilken video der er god. Har set Monty Roberst, men ønsker råd til anden, hvor man ikke bruger join up i roundpen, da jeg ikke har muligheden for det samt at jeg sidder i kørestol.

Ønsker at træne min pony i Hms, så vi får et godt tillidsforhold og at han bliver god til at følge mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd til HMS- Video
  • #1   22. jan 2010 Prøv at søg på Silke Vallentin Hun sidder i kørestol og har et fantastisk forhold til sine heste! smiley

• #2   22. jan 2010 Kan du køre rundt på banen?
    Altså lege med en bold? Plastik?

Altså hvor megen mulighed har du for at bevæge dig?

• #3   22. jan 2010 Silke Vallentin sidder i kørestol og hun er en fantastisk dygtig træner! Hun har vidst nok arbejdet sammen med Pat Perelli?? Men det må du ikke hænge mig op på.. Pat Perelli er genial, men det er vidst meget få af hans metoder du kan bruge desværre.. Alexander Nevzorov har masser af metoder du kan bruge, men du skal købe hans dvd'er for at få noget brugbart. Men Alexander er heller ikke HMS træner, han træner klassisk dressur uden tvang.. Synes dog du skal tjekke ham ud på youtube.. Han har i hvert fald et fantastisk forhold til sine heste..
    Håber du kan bruge det smiley

• #5   22. jan 2010 Jeg kan endnu ikke bevæge mig så meget, men håber at få en el drevet at sidde på.

Tjekker alle personer i nævner. Tusinde tak.

Kommentér på:
Råd til HMS- Video

Annonce