Øv rigtig skræmmende trailer oplev... {{forumTopicSubject}}
Ja...
Igår da jeg var ude at kører med min hest, havde været i ridehus osv.. Da vi så skulle læsse min ven´s hest af havde Nikki på en eller anden måde fået sin snor op, og da den anden hest så bakkede ud ville Nikki jo med, og vente sig næsten på tværs i traileren og var lige ved at vælte... Oven i det begyndte han at synke i bagbenene så han sammentigdig med han var ved at vende i traileren var på vej ned under bagbommen og fik hele bagparten under den...
Vi fik ham heldigvis frem igen, og der skete ikke noget med ham... Eneste skade var mig træppe der fik en 20 gange 10 cm stort huld...
Men f**k jeg blev bange..
Så idag skulle vi ud at kører igen og var meget bange for han var blevet bange for traileren, men han gik lige efter mig op i den...
Måtte lige ud med det, og husk folkens inden i trækker en hest af trailen tjek om den anden stadig står bundet, jeg var heldig denne gang....
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Skræmmende ting der kan ske...
Maja sad også fast under bagbommen i en trailer da hun var omkring 18år. Hun gik derfor fuldstændigt i panik og var derefter ikke i trailer ( fordi det ikke var nødvendigt ).
Da hun så skulle i trailer igen 8år efter for første gang var ejer skeptisk over for hvordan hun ville reagere, men heldigvis var hun ret ligeglad.
jan 2005
Følger: 63 Følgere: 51 Heste: 4 Emner: 95 Svar: 647
Har os lige haft en rigtig grim en her i weekenden..
Vi havde været til stævne med min hest og min venindes 4 års som var med ude for første gang. På vej hjem kører vi på en meget trafikeret vej, vi kører 60 ca og så kommer der en rød bil bagved som gerne vil overhale os. Ham bagved trækker så ud men der kommer en modkørende lige foran os så han bliver nød til at hugge bremsen og dreje skarpt til venstre. Det resultere så i at han kører fontalt ind i autovernet og smadre hele den foreste del a hans bil. Han kørte ca 2 m bag os og det er et mirakel han ikke kørte ind i vores trailer.
Virkeligt klamt at kører med to heste og ham lige bagved kører galt. Vi kunne hører det hele og min veninde så ham køre galt i bagspejlet !
apr 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 219 Svar: 843
Føj det lyder godt nok ikke rart...
jan 2005
aug 2006
Følger: 69 Følgere: 64 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 61
En halv time senere holdt der en bil på tværs af det højre spor, og da vi kom tæt på, kunne vi se en hestetrailer, der lå væltet og totalt smadret. Vi stoppede op, og gik over til traileren, hvor taget var faldet af, midtervæggen var gået af og spande lå rundt omkring. Der var hverken mennesker eller heste at se, men 50 meter længere henne var der nogle biler og folk. Det viser sig så, at det var en mor og datter (ligesom os selv) der, havde været på vej til stævne med 2 store heste i traileren. De havde kørt pænt, men når først traileren kommer i svingninger, kan man ikke gøre ret meget. På trods af den tur hestene havde fået, stod begge og så utroligt rolige ud, og den ene havde fået et overfladisk sår på det ene bagben - utroligt!
Pigen, der ellers tacklede situationen flot, blev kørt på hospitalet med chok senere, og jeg synes at vi alle skal tænke over, hvor galt det kan gå selvom man kører pænt.
apr 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 219 Svar: 843
det var da godt nok heldigt det med hestene.. Men nogen gange skal man være heldig : D
jan 2005
Ja puha. det kan gå rigtig galt meget hurtigt !
Øv rigtig skræmmende trailer oplev...