Øv rigtig skræmmende trailer oplev... {{forumTopicSubject}}
Ja...
Igår da jeg var ude at kører med min hest, havde været i ridehus osv.. Da vi så skulle læsse min ven´s hest af havde Nikki på en eller anden måde fået sin snor op, og da den anden hest så bakkede ud ville Nikki jo med, og vente sig næsten på tværs i traileren og var lige ved at vælte... Oven i det begyndte han at synke i bagbenene så han sammentigdig med han var ved at vende i traileren var på vej ned under bagbommen og fik hele bagparten under den...
Vi fik ham heldigvis frem igen, og der skete ikke noget med ham... Eneste skade var mig træppe der fik en 20 gange 10 cm stort huld...
Men f**k jeg blev bange..
Så idag skulle vi ud at kører igen og var meget bange for han var blevet bange for traileren, men han gik lige efter mig op i den...
Måtte lige ud med det, og husk folkens inden i trækker en hest af trailen tjek om den anden stadig står bundet, jeg var heldig denne gang....
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
apr 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 219 Svar: 843
Men er bare så glad for at han idag fulgte efter mig lige op i den... Så han ikke er blevet alt for bange..
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
maj 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 2.048
apr 2008
Ja blev meget glad da han gjorde det... Da han ïkke altid vil op i traileren.. Men han fulgte bare efter mig..
okt 2007
Følger: 169 Følgere: 163 Heste: 10 Emner: 34 Svar: 347
JEG SIGER SELVFØLGELIG IKK AT DET VAR TRAILERENS SKYLD!!!
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 34
Mit plag på nu 1½ år sprang over forbommet den første gang jeg kørte med hende. Jeg havde lige købt hende og skulle jo selvfølgelig hente hende - hendes FØRSTE tur.. Hun lå på ryggen med alle fire ben i vejret og hovedet var drejet rundt om skillevæggen! Jeg siger dig - jeg græd og græd - det var så frygteligt.. HELDIGVIS fik vi hende fri ved at skille traileren af indvendigt - og ud gik hun.. Hun havde et par skrammer på det ene bagben - men ikke noget slemt.. hjem fik vi hende. Jeg tænkte - hende får jeg aldrig i en trailer mere efter denne hændelse. jeg kom ikke afsted med hende efter denne gang - men skulle så flytte hende 3 mdr senere.. en tur på 2 timer.. Jeg var nervøs i flere uger inden! Og hvad gjorde hun? Hun gik LIGE OP! jeg var målløs.. Men så ventede den lange køretur.. Vi kørte bagved for at holde øje - turen så ud til at gå fint og da vi åbnede traileren efter 2 timer - bakkede hun ud som om hun havde prøvet det 1000 gange - og IKKE ÉN SVEDPLET på hende! Der var jeg sgu stolt! Vi kan altså være heldige:-) (også lige en heldig oplevelse)
apr 2008
Puha også lige når man har købt den..
Ja man skal være heldige nogen gange : D
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 34
Øv rigtig skræmmende trailer oplev...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside