Hackamore - STOLT ! Hackamore - STOLT !
Jeg har en dejlig islænderhoppe på 17 år, men fungere som en på 8 xD hun er i hopla, og meget frisk, og jeg var vildt træt af hende, eller jeg var træt af at hun var sværd at stoppe, og reagerede slet ikke på bidet !
- Mange skrev nare jeg skulle øve stop øvelserne igen og igen eller få skarpere bid.
-MEN!!!
jeg havde længe snakket om en hackamore, men ville så ikke rigtig alligevel, men var i sverige ved min far og var i hööks, og så var der en, og så tænkte jeg dne måtte jeg lige prøve ! man kunne altid sælge den igen, ikk ? xD
men !!
så her idag ! 17 oktober ! Skulle jeg lige prøve hackamoren, det var første gang i over en uge jeg var ude og ride på hende, da jeg havde været ved min far, i sverige, så.. men vi fik skridtet varm og nogen veninder red i ridehuset, og så sprang de lidt, og hun var så nem !, normalt tondser hun rundt og reagere ikk på bidet eller eller schenklen, men idag men hackamoren ! Ö WAAUW !! hun var en engel ! og tog lige lidt spring, plejer ikke at kunne springe så højt, fordi hun tog over i bidet, men sprang alligevel 70 - 80 på enkelt spring , syntes jeg var godt. (:
Så ser frem til en masse god træning med hackamoren
Er der nogen andre, som, har fundet hackamoren som en god udskiftning med bidet ?
jul 2007
Følger: 64 Følgere: 105 Heste: 6 Emner: 168 Svar: 180
nu, der rører jeg knap tøjlen
apr 2006
Følger: 183 Følgere: 282 Heste: 11 Annoncer: 2 Emner: 39 Svar: 2.797
Nu er han næsten blevet doven eftter skift til Hackamore, og er bare en sød hyp med alt:-)
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
Ja har også oplevet det med en del heste efterhånden.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.675
Men har derimod lært at styre hesten med mavemusklerne.
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.390
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Hackamore - STOLT !