{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Stød i ryggen ved spring. {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige oppe og springe på frida igår . Og det er virkelig laaaaang tid siden vi har sprunget, så ingen af os er i form til det. Jeg kan huske dengang jeg sprang jævnligt at jeg sommetider døjede med lidt ondt i ryggen efter spring. ligesom hvis man har lagt ned for meget på ryggen. Men det har aldrig været rigtig meget, og ikke noget der har gået mig på.

Jeg lagde så mærke til igår, at det gør mest ondt, når afstanden ikke helt har passet, og springet bliver ret ''krumspringet''.
Der er noget der sætter sig fast, lige under mit højre skulderblad. Idag har jeg dårligt nok været oppe af sengen, og har svært ved at vende og dreje mig. At sidde op er det mest smertefulde, og står jeg bliver jeg hurtigt træt. Må hellere lige tilføje at jeg heller ikke rigtig kan bruge min højre arm. Kan ikek strække den op, ud, og kan ikke løfte eller støtte med den. Eller jo, det kan jeg, men det gør ondt (;.

Nu vil jeg så bare lige høre:
- Er der andre der har oplevet det?
- Forslag til hvad jeg kan gøre ved det? - både nu hvor jeg har ondt, og i fremtiden for ikke at få ondt.

Jeg ved godt at grunden til det sikkert gør så ondt, er fordi jeg ikke har været i gang i et stykke tid - men egentlig burde det slet ikke gøre ondt.
I behøves ikke skrive ''lægen'', for hvis det ikke er ovre om en uge, tager jeg selvfølgelig til lægen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stød i ryggen ved spring.
Kommentér på:
Stød i ryggen ved spring.

Annonce