{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

Øvelser fra jorden. {{forumTopicSubject}}

Da Maja ikke må rides skal vi jo finde på noget fra jorden.
Så har tænkt på noget longe, det har vi kun lavet en gang på de sidste 3år men det var ikke en gang seriøst men bare så min søster kunne lave balanceøvelser på hende.

Så skal se om hun dutter til at søge frem ned - det gør hun ihvertfald fra ryggen.

Men, den lille hyps har problemer med at runde sig - har på fornemmelsen det er fordi hun er låst somewhere, skal jeg have snakket med ejer om.

Men kan i komme med øvelser fra jorden man kan lave -ikke for besværlige, og nej ikke versade, det kan vi bare ikke.

I det hele taget bare ting man kan lave fra jorden smiley ( yeps kender til trave over bomme, og de 7 lege ).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øvelser fra jorden.
  • #2   16. sep 2009
    Forklar gerne :)?
    Jeg laver ikke så meget andet når jeg rider end over gange og træning af signaler, men det er lidt svært at lave fra jorden i en halv times tid :o).
    Når jeg rider så får hun selv lov til at placere hovedet, har kontakt til tøjlerne men de bruges ikke til noget som helst.

Så kan ikke rigtigt se hvordan jeg skal lave det jeg laver fra ryggen på jorden, da de signaler jeg giver fra ryggen gives med sædet?

Kommentér på:
Øvelser fra jorden.

Annonce