{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

ingen respekt- eller??? {{forumTopicSubject}}

jeg har fået en ny hest som overhoved ikke fokusere på mennesket men kun på hvor resten af flokken på folden er henne - og det har så resulteret i at jeg er blevet trumlet mange gange af hende fordi hun ikke ser mig . hun panikker fuldstændig når hun er selv - dette kan dog også have noget at gøre med hun er flyttet 2 gange inden for meget meget kort tid.
nogen der kan give mig nogle får / vejledning til hvordan jeg kan komunikere bedre med hende for hun er en kanon hest når man først er kommet op .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen respekt- eller???
  • #3   13. jul 2009 ja okay respekt var måske et forkert ordvalg men aner ikke hvad det kaldes - for hun løber alle ned og det er som om man ikke helt kan nå ind til hende med mindre man sider på ryggen af hende

• #4   13. jul 2009 Jeg knokler med hjælp fra berider med horsmanship øvelser kan varmt anbefales. der nogle ting der skal være på plads har jeg nu lært, og ja en af dem er jeg ville ikke tromles ned af hesten. For ja så må den lige tænde hjernen og du må kræve respekt af den.
    En pose på en pisk er en god ting at have med, så de simpelthen ikke når ind på livet af dig. Alt for farligt, hvis de ikke ser dig.

• #6   13. jul 2009 smiley jeg ejer alle hestene den står sammen med smiley men rådet var ellers fint det vil jeg nu prøve alligevel

• #7   13. jul 2009 da jeg hjalp min veninde, med sin hest tog vi dem ind i en ridehal,
    hvor vi trak hestene sammen, rundt. de gik lige så stille ved siden af hinanden, og ogs med et træktorv.
    vi gik rundt i 15 minutter, indtil vi begyndte og gå modsat rundt af hindanden, hun pannikkede ikke men kiggede efter cargo. - dne anden hest. men efter lidt var der ingen problemer.

Kommentér på:
ingen respekt- eller???

Annonce