339 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Træningen har givet pote ! Træningen har givet pote !

Jaa.. Endelig, er den hårde træning begyndt at hjælpe.. Det er bare såå dejligt. Før skulle jeg sidde og arbejde Sunrise ned hele tiden, og det var meget, meget hård for armene! Og når hun så endelig gik ned, tog hun sådan fat i biddet, og var ved at trække en ud af sadlen, eller også tog hun overhovedet ikk fat, og man kunne overhovedet ikk mærke at man havde hende i hånden..

Nu går hun bare perfekt ! og man skal bare lige bevæge lidt i biddet eller tage lidt fat i tøjle så går hun bare hvor hun skal, og man skal slet ikk kæmpe med hende på samme måde.. Det er bare kanoon!

Og før havde hun ikk rigtig balance i venstregaloppen, og hun løb sig igang, og det var jo rimelig irriterende! Men nu galopere hun fint rundt og går helt selv til biddet uden man skal arbejde med hende.. Og hun kan lave et ordentlig anspring på begge volter.. Det sker godt nok nogle gange at hun sætter i krydsgalop, men hun skifter hurtig hvis man bare lige holder benene til hende.. Det er bare dejlig, og balancen er der bare.. Heheh.. Så, hun skal bare lige sætte i rigtig galop, så skal vi til stævne.. Skal starte LC1 og LC2, det er jo hendes første stævne.. Heheh..

Og så fik jeg også lige tilbudt at starte på en anden hest.. Red på den første gang idag, og da jeg trak den ind, kom min træner og spurgte om jeg kunne huske 3 programmer, for så kunne det være jeg skulle starte en LB eller LA på den.. Heheh..

Såå, sygdom spiller ingen rolle, skal ride 3 heste i morgen.. Heheh..
Den dejlige dreng (Emil) er nemlig klar igen, og ham skal jeg hen og ride på imorgen,. så der kommer der billeder! Heheh..

Nogle der også skal til stævne nu her?!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træningen har givet pote !
  • #1   27. jul 2005 tillykke med det!
    det er bare fedt når det lykkedes! Humle har også haft svært ved, at gå i rigtig galop på højre volte, men nu kan hun springe an fra skridt smiley
    ja, jeg skal også til stævne i weekenden. Første gang siden slutningen af juni, så vi glæder os MEGET til at komme afsted igen smiley
    og så skal vi ride vores første LA1! wee smiley

• #2   27. jul 2005 Lyder også godt.. Skal førast til stævne d. 13. august, skulle også have sprunget, men pga. hendes blance droppede vi det, da hun bare vill skyde skulderen.. Heheh.. Men ja.. Har brugt et år på at få hende til det her, så det er bare dejlig! Fik hende 9.juli sidste år, og det er først nu hun går ordentlig.. Men skal hilse at sige at hun er S T Æ D I G som et æsel.. Heheh.. Er der noget hun ikk vil, så vil hun bare ikk.. Heheh F.eks, når hun skal i trailer, der kan man bruge et kvarter til en hlv time på at få hende op, hvis der ikk står andre heste der opee.. Men der er ingenting når hun skal op i en lastbil. Heheh..

Kommentér på:
Træningen har givet pote !

Annonce