Træningen har givet pote ! Træningen har givet pote !
Jaa.. Endelig, er den hårde træning begyndt at hjælpe.. Det er bare såå dejligt. Før skulle jeg sidde og arbejde Sunrise ned hele tiden, og det var meget, meget hård for armene! Og når hun så endelig gik ned, tog hun sådan fat i biddet, og var ved at trække en ud af sadlen, eller også tog hun overhovedet ikk fat, og man kunne overhovedet ikk mærke at man havde hende i hånden..
Nu går hun bare perfekt ! og man skal bare lige bevæge lidt i biddet eller tage lidt fat i tøjle så går hun bare hvor hun skal, og man skal slet ikk kæmpe med hende på samme måde.. Det er bare kanoon!
Og før havde hun ikk rigtig balance i venstregaloppen, og hun løb sig igang, og det var jo rimelig irriterende! Men nu galopere hun fint rundt og går helt selv til biddet uden man skal arbejde med hende.. Og hun kan lave et ordentlig anspring på begge volter.. Det sker godt nok nogle gange at hun sætter i krydsgalop, men hun skifter hurtig hvis man bare lige holder benene til hende.. Det er bare dejlig, og balancen er der bare.. Heheh.. Så, hun skal bare lige sætte i rigtig galop, så skal vi til stævne.. Skal starte LC1 og LC2, det er jo hendes første stævne.. Heheh..
Og så fik jeg også lige tilbudt at starte på en anden hest.. Red på den første gang idag, og da jeg trak den ind, kom min træner og spurgte om jeg kunne huske 3 programmer, for så kunne det være jeg skulle starte en LB eller LA på den.. Heheh..
Såå, sygdom spiller ingen rolle, skal ride 3 heste i morgen.. Heheh..
Den dejlige dreng (Emil) er nemlig klar igen, og ham skal jeg hen og ride på imorgen,. så der kommer der billeder! Heheh..
Nogle der også skal til stævne nu her?!
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 239 Svar: 2.754
det er bare fedt når det lykkedes! Humle har også haft svært ved, at gå i rigtig galop på højre volte, men nu kan hun springe an fra skridt
ja, jeg skal også til stævne i weekenden. Første gang siden slutningen af juni, så vi glæder os MEGET til at komme afsted igen
og så skal vi ride vores første LA1! wee
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Træningen har givet pote !