{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Super "træning" ;-D {{forumTopicSubject}}

Her til aften skulle Chateau og jeg rigtigt have debuteret med første gang undervisning, men da vores underviser var til begravelse, kunne det jo ikke rigtig lade sig gøre smiley
Vi fik det afvide af en anden rytter da vi stod derude og var ved at sadle op, så.. Ja, det var der jo ikke rigtig noget at gøre ved, men det var godt det samme - Så kunne vi bruge aftenen på at lære det nye ridehus og sted at kende smiley

Chateau var <b>meget</b> tændt og vidste slet ikke hvad han skulle gøre af sig selv da vi skulle sadle op - Der var jo en helt fremmed og vildt lækker hoppe i ridehuset, og de der små fugle oppe ved sprinklerne (som i øvrigt også var lidt farlige), skræppede og kvidrede jo helt vildt! smiley
.. Nå, vi fik sadlet op efter en tid og kom ind i ridehuset. Vi startede med at trække nogle runder for at sige hej til alle de farlige ting og sager, og derefter kom han i longen, hvor jeg så steg op. Han trippede meget til at starte med - Han fik også bakket næsten tværs gennem ridehuset, fordi den smarte hoppe løb den modsatte vej af ham ;-D
Efter vi havde skridtet varm travede vi lidt - Han begyndte så småt at slappe af og give efter, selvom spejlet og den gudesmukke hest i det, hele tiden gjorde nøjagtig det samme som ham? ;-P
Han var allerede begyndt at svede inden vi kom igang med at ride da han hidsede sig selv helt vildt op, så vi sluttede mens han stadig kunne gå, hehe ;o)
Da vi kom ud af longen og skridtede af selv, fandt han ud af at man kunne dreje hovedet og tørre sved af på mors ridestøvler smiley (Han <b>hader</b> simpelthen når han får skum og sved om mulen - Han går nærmest amok!)

Da vi havde skridtet færdig blev han sadlet af, den lille prins, og vi trak ham så ud på den viiildt lækre udendørsbane (Og han har aldrig været på en udendørs bane før!) smiley
Babyen kiggede og kiggede, alle de marker og træer - "Verden er jo enorm!?" smiley

Vi fik taget nogle gode billeder, og som prikken over i'et gik min stjerne lige op i traileren i første forsøg, hvor vi ellers plejer at kæmpe i ca. 30min eller mere! smiley

Iiih hvor er jeg bare stolt! smiley Selvom det ikke blev til undervisning gjorde min dreng det hele køreturen derud værd smiley

- Michelle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super "træning" ;-D
Kommentér på:
Super "træning" ;-D

Annonce