{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  går min pony "pænt" ?
  • #1   9. jul 2005 Det er jo smag og behag, om hvor dybt de skal gå.

Men jeg synes at hun går fint på billede 1 og 9.. Så vidt jeg kan se bruger hun ryggen. (det kan du bedste selv mærke)

Min mening.. smiley

• #2   9. jul 2005 Jeg synes den går rigtig fint (:
    Den er en smule på forparten men da det jo er en 5års kommer den nok på bagparten efter mere ridning smiley

• #3   9. jul 2005 Syntes den går fint.
    På billede et tror jeg billedet er taget lidt mere til den ene side ?
    Men ellers ser det godt nok ud, er nu ikke den bedste til at bedømme sådan noget ?
    Men man kan jo altid blive bedre. smiley

KnuzzZ

• #4   9. jul 2005 Hmm. ja.. Synes den går rimelig pænt.. Den er en smule på forparten som de andre siger, det ser lidt ud som om for mig at den går lidt "ned ad bakke".. hvis du forstår hva jeg mener..?!

• #5   9. jul 2005 Jeg synes også det ser ud til at hun går okay.
    Hun går måske lidt langt nede med hovedet, men det er vidst ikke så slemt - og det er jo smag og behag. Men som de andre siger synes jeg også det ser ud til hun går meget på forparten.
    Men er heller ikk den bedste til at bedømme.

• #6   9. jul 2005 Hun går pænt men.... i dresurren ser sadlen ud til at komme for langt frem, det med sadler er svært, har selv det problem,det ser ud til at det er en kombineret du ridder i, der får man ofte chenklerne for langt frem, som man kan se på et par af dine billeder, derfor går den mere på forparten ,i stedet for at bruge bagpart og ryg,
    Få en dressur sadel, eller prøv at huske at ligge indvendige ben lidt mere tilbage, som benet ville være ved en dressur sadel, så får du bagparten med.
    Ellers dejlig pony
    Anita

• #7   18. jul 2005 Jeg sys den går som den skal..

Kommentér på:
går min pony "pænt" ?

Annonce