{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Stor ''tung'' dv. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ride en stor dv nu her, og det er jo meget anderledes fra min egen lille lette hest.
Den har MEGET lange skridt, hvilket får den til at virke meget tung og langsom, og jeg føler at jeg skal bære den meget rundt på banen. Det er en super dejlig hest, men ejg er ikke vant til denne type hest. Så h´vad kan jeg gøre for at få den til at virke lettere for mig. jeg kan sagtens få den til at gå pønt, og runde ..
bomtræning er ikke en mulighed (:
Og schenkelvigninger skal jeg heller ikke til at lege med endnu, skal lig ekunne ride den helt sikkert rundt hvor jeg føler at DEN bære mig, og ikke omvendt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stor ''tung'' dv.
  • #2   18. mar 2009 Det kan godt være .. men longerede den igår, og den har enormt agtige bagben især, også derfor jeg syntes det er sært jeg føler det helt anderledes :b .

• #5   18. mar 2009 det er dig den er gal med... fordi DU er vant til lille gang, så derfor føles en størrer gang langsommere, og mere tung. men snarere tværtimod er flere store heste bare med en størrer gang der kan føles langsommere og tungere, uden de reelt set er det... kender det fra mine egne. det er nemt at gå fra stor hest til lille, så går det hele bare lidt hurtigere, men fra lille til stor, skal man lige ind i rytmen... så tror bare det er dig der skal vænne dig til en anden hest...

• #6   19. mar 2009 Jeg har redet den idag, og det gik helt klart bedre fordi jeg er ved at vænne mig til det. men den virker stadig for klodset til at jeg tør galoppere på den, så tror ikke kun det er mig den er gal med.

Kommentér på:
Stor ''tung'' dv.

Annonce