{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Endelig lys forude! {{forumTopicSubject}}

Her det sidste år har Mister bare stået stille, og jeg havde nærmest mistet modet på at træne med ham da han var blevet ret træls. Han havde gået med hovedet helt oppe i skyerne, og været helt træls fordi han ikke kunne koncentrere sig om noget somhelst, danset rundt fordi han ikke kunne se de andre osv... Jeg havde prøvet at ride på ham, men det havde bare slet ikke gået og han var begyndt at kede sig. Men så her i dag tog min veninde med ud for at hjælpe mig med ham, og der gik omkring 10 min. så gik han bare til bidet og det hele, og jeg var også oppe på ham og både i skridt og trav gik han bare perfekt med hovedet, så man skulle tro han ikke havde lavet andet. Er bare så glad da det er et <b>kæmpe</b> fremskridt for os, og nu kan jeg <b>endelig</b> se en fremtid for os. Hold op hvor er jeg glad.

Ville bare lige dele min glæde med jer smiley

<i>Knus Nadia</i>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig lys forude!
  • #2   18. jan 2009 Det er da dejligt, men lidt ærgeligt du kun tænker på hvor dens hovede er ;o)

• #3   18. jan 2009 Deejligt :):) .
    Men som Zandra siger, lidt ærgeligt du kun tænker på hvor dens hovede er ..

• #4   18. jan 2009 En hest der går perfekt, bruger bagparten osv. efter 10min med en fremmed rytter? Næppe.

Men dejligt for dig da.

• #5   18. jan 2009 _Zandra _
    &
    » F I G A R O & T R I N E smiley .
    Det var heller ikke sådan jeg mente det. Self. er hovedet ikke det vigtigste, men kunne bare ikke finde andre måder at forklare det på. Men altser han koncentrerede sig bare 100% om rytteren for en gang skyld, fordi han blev bedt om at lave noget smiley Håber ikke i misforstod det, for det var slet ikke sådan jeg mente det smiley

Krikken xD - F.L. L
    Hvad mener du med at du ikke tror det?

• #6   18. jan 2009 som krikken, ville også mene at der skulle mere tid og træning for den sags skyld for at hesten bruger sig 100% med bagpart og det hele :).
    Men ja, super dejlig at den konceterede sig om dig og kun dig/ den der reed den smiley

• #7   18. jan 2009 Hvis hesten har haft med dig gået med hovedet i sky men pludselig går fint når din veninde kommer op - så tror jeg ikke på at hesten er redet afslappet uden tøjlen.

At hesten har hovedet i sky kan være 110 ting men det jeg mest støder på er; for hård hånd, ondt i ryggen, tandspidser eller i det hele taget dårlig ridning :).

Efter min mening ville det kræve din veninde mere end 10min at få en hest der tidligere har gået med hovedet i sky til at komme ordentligt frem og ned og slappe af.
    Det tager længere tid. Man sætter sig ikke bare op på en ukendt hest og rider den 'ned' slet ikke hvis den har haft hovedet i sky.

• #8   18. jan 2009 Jeg har virkelig ikke lyst til at diskutere dette her lige nu smiley
    Da der ikke er nogen der kan bedømme noget somhelst ud fra den tekst jeg har skrevet, og det ikke er oprettet som diskusion, men bare for at komme ud med min glæde smiley
    Men i er jo meget velkomne til at oprette jeres egen diskusion ude i forumet smiley

<b>(Intet af dette er ment på nogen somhelst negativ måde, så misforstå det endelig ikke :D)</b>

Kommentér på:
Endelig lys forude!

Annonce