{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Mislykket undervisning :S {{forumTopicSubject}}

Altså, altså, altså.
Jeg skulle til prøveundervisning igår, og der havde jeg så Morella med, fordi Noah først skal til dyrelæge.
Nå, men det startede ret uheldigt ud.

Først gad hun ikke gå op i traileren (plejer aldrig være noget problem) Så gik hun ud over kanten, og trak bare afsted.
Og selvføgelig skulle hun så lige prøve at komme gennem hegnet (traileren stod ved siden af) og der er altså strøm i, man kunne enda se det, fordi der kom en gnist et sted.
Nå men altså selvom hun får stød prøver hun alligevel at gå igennem.
Tilsidst måtte hun så give op.
Nå men altså vi kommer så afted.
Og hun er selvføgelig stædig og prøver flere gange at irritere.
Nå' men de andre skulle øve program, til det næste klubstævne, det kunne jeg jo også ligeså godt, da det så ville være min eneste chance for at gallopere.
Der fyre Morella bare afted, rider uden for den "stævne" bane der var blevet sat op, og ind imellem alle de andre heste, som står helt klumpet, min nye ridelære står så og ser virkelig vred ud, som om det var min skyld...
Det gør hun så 3 gange .. :S
Ikke nok med det, så da jeg skridter hende af, gør jeg det så uden sadel, jeg rider så rundt sammen min veninde som rider på min trejde haflinger (Normi) Morella følger bare efter ham, og jeg tror så hun er færdig med at være fræk. Nå' så jeg lægger mig så halvvejs nede på Morella, for det plejer vi tit at hygge os med.
Og så pludselig bukker hun så (hun har ALDRIG haft noget imod det) jeg når at sætte mig halvvejs op, før hun bukker igen, så jeg ryger selvføgelig af, for første gang i omkring et år.
Når, hvis det så bare havde været det havde det været rart.
Men SELVFØGELIG hænger min spore på en eller anden, sindsyg måde fast i tøjlen, så hun hiver mig efter hende.
Og så sparker hun mig selvføgelig også, når jeg lige var ved at få mit ben fri :S

Sindsyge krikke .. xD.
Nå' men efter alle "ulykkerne" er der da ikke sket andet, end at jeg har fået spark på benet, og en virkelig øm muskel, der hvor det ramte..
Morella fejler ikke andet, end hun altid har gjort xD.

Altså altså altså..
KAN man være mere uheldig ? xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mislykket undervisning :S
Kommentér på:
Mislykket undervisning :S

Annonce