Super dag i dag. {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er ovenud lykkelig for at sige det pænt..
Jeg har været "væk" hele weekenden og da jeg så kom hjem til mine heste i dag kom 5stks styrtende op fra foldene lige så snart jeg trådte ud af bilen (nåede ikke engang at kalde på dem) og min stedmors og lillesøsters hest kom da også og sagde hej, men i mere afslappet tempo..
Jeg nussede lidt med dem på folden og gik så ind for at skifte tøj, men Daisi gik fuldstændig hvileløst frem og tilbage ved leddet i mens og brummede.. (hun var så sød) Jeg striglede Daisi og nussede lidt med hende, men ikke noget træning som sådan..
Så hentede jeg Sofie som havde så travlt med at komme hen til mig at hun faldt over sine egne ben.. (skøre fis) Og jeg skridtede en lille tur på hende i skoven (3. gang jeg sidder på hende) og hun var bare SÅ dygtig og vi sluttede af med trick og hun gjorde ALT jeg bad om..
Så var det Chico´s tur til at komme ind og blive trænet lidt med og han var bare også SÅ vidunderlig i dag.. Jeg slap ham helt fri i værkstedet og fandt en pressending frem ig lagde ud på gulvet, stilte mig på modsat side og kaldte på ham og han vadede lige ind over den uden så meget som at vrikke med ørene. Dygtig hingstefyr.. Jeg fik lov at pakke ham HELT ind i pressending og han plejer ellers at synes det er nok når han har snust til den.. Og så har han lært et nyt trick..
Diamond skulle bare have løftet hove, så var jeg tilfreds (det var målet inden jeg startede) Men han både bakkede, og flyttede sig til siderne og få grime af og på og løftet hovene uden at være bundet..
Beklager romanen, men er så glad og stolt, så er lige nødt til at skrive det ned..
jan 2008
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 198
jeg har haft en lorte dag ;/ vi kørte gallon ud få at få nye salder til hende, fik så at vide hun har noget galt med ryggen, bagefter stod vi i 40 min. for at få hende op i blæst! koldt dårlig dag
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Super dag i dag.