{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Super dag {{forumTopicSubject}}

Bliver lige nødt til at dele min glæde med jer. Har bare haft en super dag med hestene.

Først dressur på Vinnie, som gik rigtig godt, hun er rigtig begyndt at fange den med et højere grundtempo i traven, som vi virkelig trænger til.

Men den helt store succes var at jeg spontant bestemte mig for at tage min 3 års ind, smide sadel og rebgrime på hende og ride tur sammen med en veninde. Escape er nok redet 15 gange, primært i skridt og kun i hallen. Men vi red ud i blæsten og hun gik bare så fint i trafikken, og da vi kom ud på stierne travede hun lækkert og friskt til, og sørme om vi ikke også fik os to galopper, selvom hun ikke har prøvet at galoppere rigtigt før med rytter, kun lige 3 meter en enkelt gang.

Og min lille bebs er bare så cool. Hun har endnu ikke bukket eller noget som helst, ikke engang et glædeshop blev det til i dag, næ, hun opføre sig bare eksemplarisk, selvom folk er godt forarget over at jeg tør tilride i rebgrime, de ville da gå helt amok hvis de kendte til den tur vi tog i dag smiley

Bare lidt glæde herfra smiley Og her er bebsen det hele drejer sig om:

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=36563&ipc=122034

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super dag
Kommentér på:
Super dag

Annonce