617 visninger
|
Oprettet:
trailerlæsning :( {{forumTopicSubject}}
Ja vil meget gerne have rigtig rigtig gode råd til hvordan jeg læsser min hest, eller retter sagt får den til at blive i traileren???
Han kan godt gå op MEN så går der ikke mere end 4 sek. så panikker han og vil ud, (kan ingen ting gøre) har prøvet alt snakket stille og roligt, lokket med yndlings slik, haft longer bagved. Ingen ting hjalp. Please hvad gør jeg, vil så gerne til stævner men det er slet ikke sjovt hverken for mig eller min hest når vi skal afsted og hjem...
Håber i har nogle gode råd
Mvh Tenna
jun 2005
Følger: 113 Følgere: 103 Heste: 4 Emner: 27 Svar: 99
jeg havde problemer med min hest, den vile ikke bakke ud af traileren. jeg besluttede at ringe til torben. det tog han 1½ time så kedede den ham, og jeg kan nu selv læsse på og af hvilket jeg ikke hunne før. det koster godt nok penge, men er super glad for hans hjælp! han hjælper med alle problemer med heste pånær foldproblemer..
du kan se mere på hans hjemme side : (link fjernet)
jan 2008
Følger: 55 Følgere: 61 Heste: 8 Emner: 211 Svar: 677
jun 2005
Følger: 113 Følgere: 103 Heste: 4 Emner: 27 Svar: 99
og samtidig lærer han dig hvad du skal gøre - men du skriver med slik, det skal du nok være forberedt på at det er bandlyst når han er der og bageter....
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 82
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 62 Svar: 121
men hvis din hest gerne vil gå op i traileren , er der ikke problemer jo.
men når du har fået hesten op i trailen , så skynd dig lukke traileren.
og evt. give hesten hø og guleroder, så burde den slappe mere af
held og lykke med det
sep 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 78
Hvis du ikke vil betale for horse manship osv osv, så server hans aftensmad i traileren. Det gør jo netop trailerne til et rart og "normalt" sted.
Vi har gjort det med én af vores heste, og fik kun positiv respons ud af det.
- Christina.
mar 2007
Følger: 77 Følgere: 81 Heste: 6 Emner: 19 Svar: 240
feb 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 56 Svar: 1.388
trailerlæsning :(