{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

trailerlæsning :( {{forumTopicSubject}}

Ja vil meget gerne have rigtig rigtig gode råd til hvordan jeg læsser min hest, eller retter sagt får den til at blive i traileren???
Han kan godt gå op MEN så går der ikke mere end 4 sek. så panikker han og vil ud, (kan ingen ting gøre) har prøvet alt snakket stille og roligt, lokket med yndlings slik, haft longer bagved. Ingen ting hjalp. Please hvad gør jeg, vil så gerne til stævner men det er slet ikke sjovt hverken for mig eller min hest når vi skal afsted og hjem...

Håber i har nogle gode råd

Mvh Tenna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trailerlæsning :(
  • #1   29. sep 2008 hej tenna.
    jeg havde problemer med min hest, den vile ikke bakke ud af traileren. jeg besluttede at ringe til torben. det tog han 1½ time så kedede den ham, og jeg kan nu selv læsse på og af hvilket jeg ikke hunne før. det koster godt nok penge, men er super glad for hans hjælp! han hjælper med alle problemer med heste pånær foldproblemer..
    du kan se mere på hans hjemme side : (link fjernet)


  • #3   29. sep 2008 Eller prøv at trække ham ud inden han panikker.. Og giv ham masser godbider i mens.. Fx inden i går op.. Ligeså snart han er inde, og så når han er gået pænt ud igen...

  • #5   29. sep 2008 jeg kan stærkt anbefale ham torben, det er osse horsemanship han bruger, men han er bare fantastisk, og han kan hurtigt fortælle dig hvad problemet er... min hest ville ikke bakke ud fordi den var bange for at vælte rundt på rampen - før han kom måtte vi pille skillevægen ud og vende den deroppe, vi prøvede med alt muligt, selv min far som har læsset heste i rigtig mange år opgav...
    og samtidig lærer han dig hvad du skal gøre - men du skriver med slik, det skal du nok være forberedt på at det er bandlyst når han er der og bageter....


  • #6   29. sep 2008 Det kan også være en mulighed at give ham, hans aftensmad i traileren. Så han finder ud af den ikke er farlig

  • #7   1. okt 2008 Min gamle pony Jarco ville ikke gå op i traileren. Vi satte reb på begge sidder af traieren så kunne han ikke løbe nogle steder.
    men hvis din hest gerne vil gå op i traileren , er der ikke problemer jo.
    men når du har fået hesten op i trailen , så skynd dig lukke traileren.
    og evt. give hesten hø og guleroder, så burde den slappe mere af smiley

    held og lykke med det


  • #8   1. okt 2008 Jeg er enig med Helle P.
    Hvis du ikke vil betale for horse manship osv osv, så server hans aftensmad i traileren. Det gør jo netop trailerne til et rart og "normalt" sted.
    Vi har gjort det med én af vores heste, og fik kun positiv respons ud af det.

    - Christina.


  • #9   2. okt 2008 Vil også anbefale Torben, han har hjulpet mig med en tidligere hest, og kender mange han også har hjulpet.. det er helt klart det værd..



  • #10   2. okt 2008 Joel Schytt. ville jeg klart anbefale. søg ham på google.. han er helt vildt god. kan få alle heste op, og har trænet med mange 100. heste

Kommentér på:
trailerlæsning :(

Annonce