{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

spring, opbygning og træning. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg jo tænkt mig og skulle springe på Gucci når hun bliver klar til det men hvordan skal jeg bygge det op det med træningen så jeg ikke springer (Feks) 30 cm og rykker op på 1 meter med det samme.

Nogle der har en god trænings plan eller andet så jeg kan komme ud og deltage nogle stævner smiley

Håber i forstår mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spring, opbygning og træning.
  • #1   19. aug 2008 Fin en god underviser, som kan følge dig i et forløb

  • #2   19. aug 2008 Ulle *P.M.O.L.B* .

    ok vil jeg prøve at gøre smiley


  • #3   19. aug 2008 Du skal starte med at lære den at springe ved at lave gymnastik spring, a tempo spring mm. alt det kan du nok slå op her på nettet et sted, så du får de rigtige afstande og højder. Det er vigtigt at hesten får selvtilliden i orden, fra naturens hånd kan selv en kalv springe en meter, så det er ikke så meget højden, men erfaringen du skal have bygget op!
    Matilde..


  • #6   19. aug 2008 Kan i ikke lige for klarer mig det med gymnastik spring og det. jeg har aldrig gået til springning (kun 2 gange) og ville gerne lærer noget mere.

  • #8   20. aug 2008 aldrig aldrig start med serier.... det er mere kombliceret for hesten og den skal først være tryg ved opgaven før man giver den en svær opgave...
    kun enkelte spring indtil hesten er tryg ved opgaven....

    start med bomme og evt enkelte lave spring, masser af ros når hesten gør det rigtige så den bliver tryg og glad ved opgaven... hæv så ligesåstille så hest og rytter stadig kan være med, stadig med masser af ros


Kommentér på:
spring, opbygning og træning.

Annonce