Kiropraktor til min hyp...Help!!! Kiropraktor til min hyp...Help!!!
Jeg står virkelig og mangler en god hestekiropraktor til at kigge på min hyp. Det skal være en der kan komme til adressen hvor han står da jeg ikke bare lige har muligheden for at få ham kørt et sted hen (han vil ikke i trailer da han har sidet fast i en) Så det skal være en der er villig til at køre ud til en gård som ligger mellem VIborg og Hobro. Hvis du kender en må du MEGET gerne sende mig en mail med evt din erfaring samt en netadresse...håber virkelig der er nogen der vil hjælpe mig... vil varme mig om hjertet...har ledt længe men vil jo heller ikke vælge en jeg ikke ved om er god. De kan jo lave mere skade en gavn...så please help...
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 167
men hensyn til trailerloading... ved godt du ikk spørger om hjælp.. men der er rigtig mange måder en hest kan lære at være glad for at gå op i traileren.. rigtig mange forskellige naturel horsemanship har gode erfaringer med det.. bruger selv parelli og det er bare fedt...
nå men sys i hvert fald du skal overveje det for det blir meget nemmere for dig og din hest hvis han blir glad for traileren... det er jo sjovere for ham at være glad for noget end at være bange for det.. og det blir mindre frustrarende for dig hvis han kan gå op uden problemer
Kiropraktor til min hyp...Help!!!