{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Når hesten ikke viil i trailer. {{forumTopicSubject}}

Så akn jeg sq kun foreslå Torben Andersen!
Han kom ud og hjalp med Thor idag. Torben går meget op i Horsemanship/natureltraining af hestene.
Det tager flere timer for mig at læsse min hest, og det ender altid med at han stejler.
Nå, men Torben kom i dag, og han stod lidt med Thor, jeg lyver ikke, efter 2 min stod Thor i traileren o.O
han stod helt rolig der oppe, Torben stod og hoppede og alt muligt deroppe, Thor stod bare med hovedet hvilende på den stang der.
Nå, men Torben trænede så nogle foreskellige metoder med Thor i godt og vel halvanden time. Mens han fortalte han selv havde fjordheste, og det var en fin fjeldøgle jeg havde og han var meget intelligent og lærenem, samt han mindede utroligt meget med sind og intelligens om hans egen:-)
efter lidt tid bliver det så min tur, og han gik sq op! Selvf. lidt mere akavet end med Torben, men vi blev bedre.
Det er bare super dejligt at Thor nu er helt tryg med en trailer. Men jeg skal træne det med ham 15-20 min hver anden dag hvor han så skal op i en trailer.. Plus Thor ikke må få godbidder mere, da det helt fuldstændigt ødelægger forholdet mellem hest og rytter.
Jeg ville lige ud med min glæde smiley
Også kunne det jo også være der var nogle, som selv havde problemer med deres heste når de skulle i trailer smiley

(link fjernet)

Der er hans hjemmeside, så kan I se før og efter videoer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hesten ikke viil i trailer.
Kommentér på:
Når hesten ikke viil i trailer.

Annonce