3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
når hesten ikke følger planen {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Kender i det når man har en plan for dagen, og hesten spolerer det hele?
Men hva andet kunne man forvente
Stod op kl 5.30 i morges og fodrede hestene så jeg kunne lukke dem ud inden jeg tog på arbejde, og ride når jeg kom hjem.
MEN så har baby hestene (4 årig blandings hoppe) fået sparket sin boks dør halvt af, og revet sig op af bagbenet. Det meste er en hudafskrabning, men tror den går dybere længere oppe. Det et vel et område på 10-15 cm i længden og 3-4 i bredden
Og så er det foran på piben, under hasen på bagbenet.
Så har været på arbejde og malket køerne, og fik så fri resten af dagen til at tage hjem, så jeg kunne få dyrlægen til at se på det.
Så nu venter jeg bare til dyrlægen kommer
Hva' skal i lave i dag?
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
Dejligt, ja der jo nogle der har ferie
dec 2008
Følger: 73 Følgere: 75 Heste: 5 Emner: 318 Svar: 1.348
Min pengepung skriger.........
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 322
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
Grime-træning med baby hest, enten ride eller træne indpakkere med Kira og så et eller andet med Sofus xD
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 121
Jeg skal på arbejde og bagefter ud og behandle muk på min hest
nov 2014
Følger: 97 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 481
Jeg skal på arbejde her kl. halv 4, også skal jeg bare slappe af. Har tidligere været ude og ride og derefter været et smut i byen...
mar 2011
Hun blev bedøvet lidt, så vi kunne arbejde i fred da hun er meget hys.
Så det blev vasket godt, og sprøjtet noget tar spray på og så en uges tid med antibiotika og smertestillende.
Og så har jeg købt blue hors wound spray, det sagde dyrlægen
Equus: niks ingen ferie til mig har lige afspadseret mandag og tirsdag, så jeg havde et par fridage sammen med familien
feb 2014
Følger: 10 Følgere: 12 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 493
Min dejlige smed kom og satte den på og ville, dejlig som han er, ikke have noget for det. Så heldige mig! Men ville ikke ud og ride på ham, da han var lidt øm.
Så ja jeg kender det godt når hesten ikke følger planen.. Men god bedring til din tøs! Godt det ikke var værre.
mar 2011
tak de søde hilsner alle sammen
Næste udfordring ser ud til at være at få hende til at spise sit antibiotika det er granulat der skal i foderet indtil videre fungerer æble sirup nogenlunde
hvad har i af erfaringer som fungerer godt til at få dem til at æde deres medicin?
når hesten ikke følger planen