560 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

ny trænings metode ny trænings metode

Maloor er jo hingst, og vi har flere unghopper, der er såå forelskede, de kommer så tæt på hans fold som de nu kan, og blinker og lokker, så han er helt oppe at køre:-)
det har betydet at ridningen er blevet lidt ukonsentreret, til ærgelse for både underviser (mig) og rytter (natascha) og selvfølgelig Maloor.

Den anden dag tænkte jeg at nu måtte det stoppe, Natascha og Maloor slåssede i ridning, og det var bestemt ikke godt.

Nu har vi et par dage, brugt den nye metode, hun sætter sig op, og så bestemmer han de første 10 minutter cirka, da drøner han afsted, i trav og galop, hun rider bare med løse tøjler og følger med, men når han går i skridt, skridter de i nogle minutter, og så arbejder vi alle sammen, det virker super.
Han gik så lækkert i aften, og jeg er så glad for at vi har fundet en metode, hvor vi ikke skal slåsse. for det er jeg meget imod.

Anita W

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny trænings metode
  • #1   21. maj 2008 lyder ekstremt fedt at i selv har fundet en metode sammen med hesten (:

• #2   21. maj 2008 det bruger jeg også lidt.
    nu er zandra jo ikke hingst, men hvis hun er hyper en dag,
    får hun også lov til at drøne rundt, til hun er brændt lidt af
    - så kan vi gå i gang (;

• #3   21. maj 2008 Det lyder rigtig dejligt med at i har fundet jer en metode smiley
    jeg kæmpede også bragt med Zarina i dressuren da hun rent ud sagt synes at det var så kedeligt (ligesom jeg selv synes) men det skal jo til, selv om vi er til spring smiley Men så fik min nye beriderunderviser mig til at skifte over til at bruge noget fra den spanske dressur (Han har arbejdet med at ride den spanske ridestil) og nu går hun som en drøm i dressuren smiley det bare dejligt

• #4   21. maj 2008 Det samme bruger jeg, hvis Chivas er oppe og kører smiley

• #5   21. maj 2008 Maiken, vi startede som spring ryttere, både jeg og Natascha, men når man lære at få hesten til at danse i dressur, så glemmer man lidt spring, ikke helt, man det at danse, betyder så meget, såå er man ET.
    Det samme kan man ikke helt nå i spring, nogle kan, men det er meget få.
    måske ævler jeg lidt, er lidt træt, men alle springryttere burde lære dressur.

Anita W

• #6   21. maj 2008 nåh ja, glemte at skrive, dejligt for jer, i gør jo det helt rigtige.

Anita W

• #7   22. maj 2008 Jupiter får altid lov til at krudte af i rundellen før jeg gør noget andet.. ellers går han fuldstændig amok.. han er så hingstet når det er forår at det ikke er til at holde ud..

Han er vallak men blev kastereret meget sent, så tror vidst stadig han er lidt hingst smiley

• #8   24. maj 2008 Det gør jeg lidt med Rista når hun er meget opmerksom på de andre heste på folden ved siden af. Så af med sadlen. Så spurter hun ellers rundt i en 10 min's tid og så kan vi gå i gang xD

Kommentér på:
ny trænings metode

Annonce