{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Hva gør jeg? (stærk hest..) {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG :o).

Jeg har jo Emilie som jeg er superglad for.. Men problemet er, at hun mangler total respekt! I stalden, står hun bare, gør ALT hva man beder hende om, og er rigtig rar at omgås, passer på hun ikke træder på en hvis man renser hove og er et rigtig nussehovede.. Men så snart jeg trækker ud på folden eller ridebanen med hende, er hun en helt anden hest.. Hun hidser sig op, løber gerne fra en.. Når man så kommer på ryggen af hende, så er hun VIRKELIG træls! Hun løber rundt, og er slet ikke til at styre.. Hun vil hverken dreje til højre eller venstre, hun stejler hvis man klemmer "for hårdt" til hende.. Hun har altid overreageret for schenkler, altså forstået på den måde at hun altid har været følsom.. Men det er helt ekstremt.. Jeg er efterhånden ret bange for at ride hende :s og det skal jo helst ikke være sådan.. Mange har sagt " rid bidløst, så er det hele meget bedre.." - men det tør jeg sgu ikke på ustyrlig hest på 175? Og jeg er ikke af den overbevisning at "bidløst løser alle problemer" - hvis I forstår?
Men i så fald, vi skal ha' tjekket hendes tænder her snart, igen, der var intet at finde i første omgang.. Og dyrlægen kan intet smerte finde.. Jeg ved ikke rigtig hva jeg gøre? Jeg elsker hende jo, men jeg er også bange for hende? Det er utrolig den forskel der er på, når hun er i stalden og når hun er ude..

Har I oplevet noget lignende, eller har I nogle gode råd? :o/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva gør jeg? (stærk hest..)
Kommentér på:
Hva gør jeg? (stærk hest..)

Annonce