{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Jeg DØR.... - mønstring... {{forumTopicSubject}}

jeg Dør, har lige været ude at gå med April's Nar, hun er jo kommet på barsel (meget før end forventet, men Royal tager meget af min tid, så har ikke tid til at ride April's Nar så meget som jeg gerne ville.) der er 66 dage til April's Nar har termin, og jeg skal i slutningen af September til historisk dyrskue med hende og føllet, og vi er allerede gået i træning... vi går ture, hvor hun skal skridte godt ud, og jeg har så ikke løbet med hende før, men min kondi er deroppe nu, hvor jeg begynder på det, så meget mine knæ tillader, og mine knæer har det godt i dag, så jeg løb først 84 så 70 meter og så 112 meter med hende, med korte skridt perioder imellem, og mine knæ sagde ikke stop, så jeg kunne virkelig løbe til... og damn, hun strækker sig godt frem og ned, og bagparten ind under sig når vi øver mønstring, vi går da med garanti med ærespræmien hvis hun viser sig sådan til dyskue, og så med et -forhåbenligt- godt sammensat føl på 3 måneder ved siden, til den tid.
men hold da op jeg er ved at dø efter en løbetur på 266 meter... jeg har ikke løbet i ca. 4 år, pga mine knæ... puha, det er vist godt vi påbegynder træningen i god tid...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Jeg DØR.... - mønstring...

Annonce