{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Jeg dør..... :( {{forumTopicSubject}}



Der kommer og dyrlæge og ser på Smill i dag..hun har jo været forfangen i nogle uger efterhånden, og blevet pumpet med smertestillende...i dag skal hun så røntgenfotograferes for at se hvor meget hendes hovben har drejet sig :´( Hvis hun ikke bliver rask dør jeg....
Andre der har/har haft forfangne heste? Så vil jeg da gerne høre fra jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg dør..... :(
  • #1   21. jun 2005 Jeg har en pony som har det med at blive forfangen meget - men i år blev jeg rådet til at give hende en antibiotika kur lige inden hun skulle på græs og så selvf. tilvænning til græs... Normalt kan hun aldrig komme på græs mere end max. 1 time, indtil vi er henne omkring august - nu? Nu går hun på døgnfold uden problemer, med græs og det hele smiley

    Er da vildt at din hest er blevet forfangen, er sjældent man ser heste blir det - men når de så gør, er det også slemt smiley Krydser fingre for jer og at hun blir fin igen - men stivbenet vil hun nok være uanset hvad smiley

    God bedring herfra!


  • #2   21. jun 2005 Takker Julie T....ja det er noget rigtig møg...har endda været mega forsigtig med græs, foder osv....

  • #3   21. jun 2005 har ikk en.. men held og lykke..

  • #4   21. jun 2005 Æv det træls smiley Har hun tidl. været forfangen?
    Håber ikke hendes hovben er drejet, men der skal nu alligevel en del til - efter jeg ved ikke hvor mange år med forfangenhed og dyrlæger osv. er min shetlænders hovben ikke specielt drejet.
    Men hun er utrolig stiv i bagbene, i stedet for at bøje dem når hun går er de helt stive så når hun løber osv. ser det vildt sjovt ud for hun vralter smiley
    (Er ikke noget hun lider under ska det lige siges)

    Håber da hun blir frisk igen, hvornår skal hun til dyrlægen?


  • #5   21. jun 2005 Mille har desværre været meget forfangen, da hun stod nede ved mine bedste forældre.. smiley men siden vi er flyttet hen på en gård og fået alle hestene hjem har der ikke været noget..
    Men hendes hovben har desværre drejet sig smiley så hun går kun som kælehest, og bruges kun til lidt kørsel og en ridetur hvis der kommer nogle små børn.. Hun har det godt nu, og ømmer sig ikke, er ikke stivbenet eller noget. men hvis hun skal yde for meget kan hun nemt blive stivbenet eller halt.. smiley
    Men hun er alles lille bambi og når hun har det godt, vil vi ikke aflive hende, men hvis hun får det værrer er vi parate til at gøre alt for hende.. også aflivning hvis hun har det alt for dårligt!!¨

    Men held og lykke med din hest.. - håber ikke den har drejet hovbenet!!


Kommentér på:
Jeg dør..... :(

Annonce