{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Hjælp til nyt bid {{forumTopicSubject}}

Min unghest (fylder 5 til maj) er tilredet på et metal tredelt bid af ok størrelse. Ikke det største, men stort da hun har arabermund
Men hun turer meget med biddet. Hun søger rigtig ned, men jeg må ikke tage i tøjlerne, så enten rykker hun tøjlerne ud af hænderne på mig (ja, jeg sidder med så løse tøjler), eller også tager hun hovedet op og tykker på biddet/åbner munden

Hun er så godt redet, at jeg kan ride hende udelukkende for ben/sæde, men så når jeg for alvor vil samle hende, skal jeg altså have nogle signaler gennem tøjlerne. Hun er meget blød i munden, og hun stopper meget nemt - også for tøjlen, så jeg søger bestemt IKKE et skarpere bid!

Jeg tænker på, om 16 mm er for stort til hendes mund, eller om det evt ligger alt for uroligt i hendes mund.. Hvad tror I for et bid, der kunne være godt at prøve?
Jeg har tænkt en anelse på et lige trensebid.. Altså et der ikke er delt nogle steder, og så måske kun 13-14 mm i diameter

Hun har for 1 måned siden fået tjekket/raspet tænder. Og dyrlægen har sagt god for hendes ryg( er jeg meget obs med).
Hun går også rigtig fint med bagparten, men når jeg vil ride for alvor (altså drive hende frem, samtidig med signaler fra tøjlen), begynder hun at slå fra foran. Det virker som om, at hun bliver generet af noget

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til nyt bid
Kommentér på:
Hjælp til nyt bid

Annonce