{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Afvænning af godbidder? {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid brugt godbidder med Lotti i træningen fra jorden. I starten brugte jeg ikke så mange, men så begyndte hun ikke at ville det jeg ville, medmindre hun fik godbidder for det. Det tænkte jeg ikke videre over, men nu, er jeg virkelig begyndt at føle at vores venskab afhænger af godbidderne, og sådan vil jeg da ikke have det skal være. Men samtidig er det en ond cirkel, for jeg kan næsten ikke få hende til noget, hvis hun ikke for godbidder. Hun tigger ikke, fordi jeg har lært hende, at hun ikke får noget for det, men nogle gange når jeg skal give hende en godbid, prøver hun nærmest at bide ud efter min hånd. Det er som om hun er blevet meget krævende og forkælet. Hvilket der jo ikke er noget at sige til. Jeg ved godt at det er min skyld, men jeg vil altså ud af det!! Hvad det så skal koste. Jeg vil ikke have at hun kun kan lide mig pga. godbidderne smiley

Har i nogle forslag til hvordan jeg skal holde op? Hvis jeg ingen godbidder har, går det tit ad helvedes til, så derfor er jeg bare blevet ved. Men nu skal det altså være, x)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvænning af godbidder?
Kommentér på:
Afvænning af godbidder?

Annonce