{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Drømmehesten efter 1 gang! {{forumTopicSubject}}

jeg fik for første gang i næsten to år undervisning i går, jeg red ikke så meget selv. Frida blev redet af min underviser og kæft en omgang, min lille hest er Fræk, simpelthen det stråler ud af hende. så efter min underviser havde redet hende i godt en time var frida godt svedig, men kæft hun gik fint.
-i forhold til hvad hun plejer. I dressur plejer hun at skyde skulder, have mærkelig utaktet trav, være meget stiv og entenlig bare ikke slappe af ++' at hendes hoved hænger oppe i himlen. jeg VIDSTE at hun kunne gå ordenligt til biddet, og at hun ikke have smerter. Efter igår hvor min underviser red, red jeg så 10 min efter vil ikke for meget for hun havde arbejdet hårdt. men Aldrig nogensinde har jeg mærket hende arbejde så godt under mig, det er ned med hovedt i skridt trav, og NÆSTEN galop, det skal jeg selv arbejde videre med.og hun skyder næsten ikke skulder mere. alt dette efter 1 gang! shit jeg syntes det er vildt, jeg red hende så idag, og hun gik lige så godt. jg tænker så, nå men jeg kan da prøve og tage nogen små spring så. jeg tør normalt ikke springe højt på hende fordi hun springer enormt højt over og bagefter styrter ukontrolleret afsted. hun er primært springhest men vores dressur var ikke go, derfor vi fik undervisning. nå men jeg kommer op til springbanen og tager det første lille lille spring. og kæft jeg var overrasket. hendes hoved var i en perfekt højde, hendes krop afbalanceret hele vejen derhen og da hun sprang, hun fløj over men uden at overdrive. bagefter måtte jeg lige stoppe op og overbevis mig selv om at det ikke var en drøm. shiiiiit, det var vildt, sprang så lidt mere og kunne ikke rigtig komme mig over at jeg faktisk kunne styre hende ordenligt. så satte jeg et spring op på 60, jeg er virkelig en kylling så for mig var det skrækkelig højt x). men vi kom over, sikkert og ja hun gik bare perfekt! satte det så op og sådan gik det til vi endte på det 85-90, såvil jeg ikke mere, da der havde regnet voldsomt og der var vildt glat. men kædt jeg er stolt, hun har givet mig modet til at springe højere igen, og hun går som en drøm. jeg har været inde på at ville sælge fordi hun har været så strid, men nu har jeg fået min drømme hest, efter kun en gang. det er helt sinsyg en forandring.
var bare så glad over det, og ville fortælle det, håber i orker at læse det d:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmehesten efter 1 gang!
Kommentér på:
Drømmehesten efter 1 gang!

Annonce