27. okt 2007 Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 887
R jeg bare kun uheldig hele tiden? {{forumTopicSubject}}
ja det syns jeg jeg er!! ar alt med heste er indviklet!
oka vi starter ved min første part
Først startet jeg med at have part på en der hed rosa for 1 år siden xD 2 måneder efter blev hun solgt til norge (viste ik hun var tilsalg) og nu ville ejern ik snakke med miq,, hun intressere sig ikk for hvordan rosa har det nu
så 1 måneder efter det fik jeg part på Belisha.. xD hun stod tæt på og det hele...
Men så får jeg afvide at hun skal flytte! til en gård 14 km væk.. Men så skulle jeg tagem bussen ud til hende(og det gjorde jeg så) ! årrrrrrrr og partprisen blev hævet til 600 kr istedet for 500.. og fik ikk mere undervisning :(... Og så ansætter hun 2 andre parter mere! så vi er miq ..de 2 andre parter,., og ejerns datter der rider! så hun blerv redet flere gange om dagen!:. ARR det kunne jeg ikk klare så stoppede...
Og nu er hun åbenbart også solgt!
Når men her for 1 måned siden fik jeg så part på DRØMMEHESTEN! hun er så sød og står på en gård der har ridehus ,springbane. osv ! bare bedste faciliteter!m<3 ,,,Mennnn,, nu skal hun også flyttes! så skal cykle 7 km nu! før var der kun 5!
og jeg går også på rideskole.og der er begyndt at gå ret mange på mit hold IIIIIIIIIIIIIIIIIIIERRRRRRRRRRRRRR
undskyld det er lidt indviklet!
Jeg er bare så uheldig med hesteverden for tiden xD
hva med jer=
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 496
Jamen pt er jeg ret heldig i hesteverden, jeg har min unge hest som bare klare alt super sejt, og han er begyndt at gå sååååh godt
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 887
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 496
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 887
R jeg bare kun uheldig hele tiden?