{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Nu kan jeg bare ikk )': {{forumTopicSubject}}

Jeg står med en super djelig part, som jeg er rigtig glad for. Men føler ikke rigtig jeg komme´r nogle vegne, og slet ikke i dressuren, da han er elevpony. Jeg bruger enomrt meget tid på min rideskole, jeg går i skole fra om morgnen har ridetøj med i skole, og kommer hjem ved en 7-8 tiden om aftenen. Jeg føler mig stresset, for det er først når jeg kommer hjem om aftenen jeg skal til at lave lektier. Rideskolen ligger 15-20 min. kørsel i bil fra os, og det er rimelig langt at cykle og i bus tager det næsten en time. Så jeg har det sådan lidt; cykle i tre kvarter for at ride tre kvarters underivsning, nej tak. Nogle gange bliver jeg så irriterret over alle e små fejl og problemer der er på sådan en rideskole. og nu skal jeg også skifte ridelærer og sikkert også ride metode ;/ når jeg bliver irriterret, er jeg bare sikker på, at jeg vil flytte, så derfor satte jeg en annonce her på HG og nu har jeg fået svar. Nu føer jeg bare enormt meget, at jeg svigter, men helt ærligt, så langt væk og det? Men jeg har jo alle mine veninder og nogle venner og har det godt derude, men kan bare ikke blive ved da jeg skal til at i 8. klasse og mange flere lektier venter, og jeg skal jo også have lidt tid til min familie, bare lidt ? Jeg er bare så glad for min part, men jeg føler jeg svigter hvis jeg låner en pony og får den ud på en gård i nærheden. Jeg føler også når vi rider 'frit' om lørdagen (uden ridelærer) at vi ikke må noget. i må ikke gallopere i skoven etc. Og herude kan jeg både ride på skov og strand. Hvad i al verden skal jeg gøre?= Jeg vil flytte, men når det kommer til stykket får jeg det elendigt med kææmpemæssigt E. Please hjælp ;/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan jeg bare ikk )':
Kommentér på:
Nu kan jeg bare ikk )':

Annonce