{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Wariant, trailer træning igen {{forumTopicSubject}}

Godaften..

Som nogle har måske har læst, så forsøgte jeg at sende Wariant op i traileren for første gang i sidste weekend - og det lykkedes en gang også stoppede vi. Gjorde det samme igår. (altså sender hende op, uden jeg trækker hend + hun selv bakker ud igen)

Imorgen prøver vi med skillerum i traileren,. Så læsser vi hende og kører hende op på karlsbjerggård (der jeg får undervisning) hvor hun så får lov at kigge sig omkring mm.. også ser vi om hun er til at læse igen, eller må vi finde en alternativ løsning..

I næste weekend skal jeg jo på hms-kursus med hende på gården og har aldrig haft hende med fremmede steder, udover gåture og sådan.. Hun har også kun kørt i trailer 3 gange .. så..

Er det en god løsning at hun lige ser stedet en enkelt gang inden kun kommer med på kursus?

og har i nogle gode råd eller ligende?

:o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wariant, trailer træning igen
  • #1   29. sep 2007 du kan da ikke rid epå hende når hun er 2 år? eller, er der noget jeg har misforståer (: ?

• #2   29. sep 2007 laura:
    jeg tror bare at hun mener at hun tager den med forskellige steder hen

• #3   29. sep 2007 skriver inden steder at jeg rider på hende - så det ve jeg ik hvor su får fra? griner smiley

Hvem ville dog være så dum at ride på en 2 års ? kan godt være andre ville, men ik mig smiley Så `?

• #4   29. sep 2007 ej hvor jeg staver ^^ er vidst træt.

• #5   29. sep 2007 Imorgen prøver vi med skillerum i traileren,. Så læsser vi hende og kører hende op på karlsbjerggård (der jeg får undervisning) hvor hun så får lov at kigge sig omkring mm.. også ser vi om hun er til at læse igen, eller må vi finde en alternativ løsning..

Der står (der hvor jeg får undervisning) hmm. Damn. Jeg er træt xD

• #6   29. sep 2007 Jader jeg får undervisning... ?! smiley
    Hvad har det med ridning at gøre ? jeg spørger bare? :b

I min verden findes der altså andet end RIDEundervisning, selvom der måske ikke gør det i din :b

Får horsemanship undervisning.

• #7   30. sep 2007 Hejsa
    Hvis den ikke er vand til at køre vil jeg give dig det råd, når den er kommet i trailer så er det ok at kører en lille tur med den men de første par gange, så vend hjem igen. Det giver hesten fornemmelsen af at den kommer ud at køre men kommer hjem igen.
    Problemet er tit når de ikke er vand til at køre at de stresser ved at ende andre steder når de træder ud, og syntes bestemt ikke det er sjovt at komme ud og kører.
    Ved ikke om du kan bruge det til noget, men så har du lidt at begynde med.

• #8   30. sep 2007 Jo tak skal du have smiley

sådan har vi også gjort de tre andre gange,,

Hun klarede det rigtig fint idag på gården,hun tog det stille og roligt, var bare mega nysgerrig... smiley

Kommentér på:
Wariant, trailer træning igen

Annonce