{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Trailer træning (wariant) {{forumTopicSubject}}

Har trænet lidt trailer idag.. ganske kort, men der var store fremskridt, så er rigtig glad igen idag smiley

Prøvede at longere hende op i traileren, først ville hun slet ikke, for "katja, dog - du skal følge mig op som du plejer".. Men blev ved.. Så pludselig gik hun op... Så jeg jeg selv op og hjælp hende med at bakke lige ud..

Så prøvede vi igen, hun gik lige op (min far stod ind i traileren og roste) jeg stodudenfor (ved siden af traileren og roste og a'ede hende på bagparten) Så gik min far ud og hen på den anden siden af rampen også bakkede den lille hest fint ud... Mens vi stod på hver side, for at støtte, hvis nu hun skulle bakke skævt..

Så blev der rost og vi stoppede med trailer træning for idag.

..
Som nogen sikkert har læst i en af mine sidste indlæg og set i mit album + film at Wariant nu har lært et nyt trick, nemlig at gå op på ting med begge forben..

Prøvede igen idag men to "kloser" .. De var ikke så store, så det var lidt svært for hende at ramme "klodserne" og ikke tråde ved siden af. Men hun klarede det til sidst og fik oven i købet et billede af at hun står der selv, uden jeg holder.. Rigtig fint ... smiley

Ville lige ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailer træning (wariant)
Kommentér på:
Trailer træning (wariant)

Annonce