Fremskridt i daglig ridning xD <3 {{forumTopicSubject}}
Ja, nu skal jeg alstå lige ud med det (:
Siden jeg fik Libeerty, for 2 ½ mdr. siden er det bare gået op ad bakke .
Da jeg fik ham var han ryttervant i skridt trav og galop, men havde stået på sommergræs i 1 mdr.
Men ja, jeg fik ham jo hjem at stå. Han kunne ikke bøje nakken, og gik i mod alle hjælpere. Men det bleb hurtigt lavet om på . 2 dage efter jeg red ham for første gang (i 1 mdr.) kunne han bøje nakken. Efter en uges tid kunne han gå pænt stabilt i traven og lidt i galoppen, + han begyndte at reagere på hjælpere, og havde da en pisk med som vejledning.
Han var aldrig sprunget på , da han jo kun var ryttervant , men jeg begyndte bare at ride over nogle små kryds osv. og det gik hurtigt fremad der.
Nu da han har sprunget 4 gange med rytter på ryggen, er det bare blevet så skide godt.
Nu kan han gå rimelig samlet hen til springene, og finde afstande . Han har lært at 'vente på en' , i form af en halv parade og et klem med knæene.
Jeg er så skide stolt over ham. Allerede nu , efter han er sprunget 5 gange med rytter, kan han gå springbaner på 60-70 centimeter. Og han springer 50 cm. over oksere .
Ville lige ud med det xD
(DER KOMMER SPRINGEBILLEDER AF HAM IMORGEN, SOM ER 6 GANG JEG SKAL SPRINGE PÅ HAM ! <33)
Kig forbi hans profil :
Link -> (link fjernet)
apr 2007
Følger: 115 Følgere: 311 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 3.835
maj 2006
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 84 Svar: 578
jul 2007
Følger: 99 Følgere: 99 Heste: 16 Emner: 63 Svar: 376
Jo han har været, fordi jeg var i tvivl om jeg ville blive ved med at ride.
Men har valgt at beholde ham, fordi han er sådan en dejlig hest, og ville ikke kunne bære at se ham med en anden rytter. Jeg ville simpelthen savne det for meget !
maj 2006
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 84 Svar: 578
Mia Oudal Rasmussen & Liberty <3' '
Okay
jeg var ellers lige ved at ringe til dig.
men så gik Kara igennem dyrlæge tjek nogle dage efter også købte jeg hende
Men det er satme en lækker hest du har dig! xD
jul 2007
Følger: 99 Følgere: 99 Heste: 16 Emner: 63 Svar: 376
Han er også bare total DRØMMEHESTEN .
Han var egentlig ogsp solgt efter 3 dage på nettet.
Men de sprang HELDIGVIS fra i sidste øjeblik.
Fremskridt i daglig ridning xD <3