{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Fremskridt i daglig ridning xD <3 {{forumTopicSubject}}

Ja, nu skal jeg alstå lige ud med det (:

Siden jeg fik Libeerty, for 2 ½ mdr. siden er det bare gået op ad bakke .

Da jeg fik ham var han ryttervant i skridt trav og galop, men havde stået på sommergræs i 1 mdr.
Men ja, jeg fik ham jo hjem at stå. Han kunne ikke bøje nakken, og gik i mod alle hjælpere. Men det bleb hurtigt lavet om på . 2 dage efter jeg red ham for første gang (i 1 mdr.) kunne han bøje nakken. Efter en uges tid kunne han gå pænt stabilt i traven og lidt i galoppen, + han begyndte at reagere på hjælpere, og havde da en pisk med som vejledning.
Han var aldrig sprunget på , da han jo kun var ryttervant , men jeg begyndte bare at ride over nogle små kryds osv. og det gik hurtigt fremad der.
Nu da han har sprunget 4 gange med rytter på ryggen, er det bare blevet så skide godt.
Nu kan han gå rimelig samlet hen til springene, og finde afstande . Han har lært at 'vente på en' , i form af en halv parade og et klem med knæene.
Jeg er så skide stolt over ham. Allerede nu , efter han er sprunget 5 gange med rytter, kan han gå springbaner på 60-70 centimeter. Og han springer 50 cm. over oksere .

Ville lige ud med det xD

(DER KOMMER SPRINGEBILLEDER AF HAM IMORGEN, SOM ER 6 GANG JEG SKAL SPRINGE PÅ HAM ! <33)

Kig forbi hans profil :
Link -> (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremskridt i daglig ridning xD <3
Kommentér på:
Fremskridt i daglig ridning xD <3

Annonce