{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Weee ... Ridning {{forumTopicSubject}}

Ja er bare så glad lige nu .. Kom ud til gynge og besluttede mig for at gå en tur med hende, og det gjorde jeg så.. hun var meget bange for de nye ting osv.. ¨så kom hende som også har hest som skulle skridte sin hest af, hun spurgte om jeg ikk ville med ud på en lille tur.. jeg sagde ja og hun red mens jeg gik med gynge .. nu var hun meget roligere .. nå men så spurgte hun om jeg ikk snart skulle begynde at ride på gynge, og så sagde jeg at det skulle jeg snart men hun lagde jo op til at stejle hver gang gynge.. vi kom så hjem og jeg fik lov til at låne hendes sadel, hun gik med ud og holdte gynge i longen mens jeg red.. og woow hvor var gynge fantastisk.. hun lagde overhovedet ikk op til at stejle eller noget.. jeg traver så på hende og hun var bare så mega sød .. tror det er mig der er noget i vejen med, siden hun stejler , for efter hun gjorde det første gang har det siddet fast i mit hoved.. og gynge er virkelig en sød hest, så nu har hun sagt at hun vil hjælpe mig med at finde en god sadel til gynge og hjælpe mig med at ride .. Er bare så mega glad og måtte li ud med det xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weee ... Ridning
Kommentér på:
Weee ... Ridning

Annonce