{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Give op... {{forumTopicSubject}}

Ja, min unghest blev tilredet i maj og juni. Hun blev redet med en hånd, jeg ikke just bryder mig om, og hun ville jo så selvfølgelig ikke reagere på min hånd, da jeg rider blidt.. Men pyt..
Hun havde så fået ondt i ryggen af en hård Stubben sadel, men hun fik gelunderlag under, og så en wintec med cair. Så udviste hun ikke flere symptomer.
Anyway, jeg kan slet ikke få nogen respons fra biddet mere. Hun sænker ryggen (absolut minus rygsving), og hun stritter utrolig meget imod. Sådan har jeg nu redet i 2 uger, og nu mener jeg ikke, at det kan være rigtigt mere.

Så hun får total fri i 2 måneder, og så bliver hun sendt til Katrinelund for en ny omgang grundridning (hvor holdningen kommer BAGFRA). Jeg aner ikke, hvordan jeg skal få hende til at lide biddet igen, og jeg kan heller ikke ride en hest, der ikke har lært at søge naturligt ned.
Så hun får fred, ny sadel og en ny start hos nogle andre (tror jeg regner med 3 måneder).

Hvad gør man ikke for at få en glad hest?? Fini er i hvert fald ikke glad for tingene, som de er nu, og det er jeg heller ikke... Jeg er bare ked af, at hun skulle have sådan en oplevelse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Give op...
Kommentér på:
Give op...

Annonce