618 visninger
|
Oprettet:
bange hest ? {{forumTopicSubject}}
Jahh min halvpart , har været rigtig sød i dag men os ret dum ,.. han er bange for de der hvids små hegn , vi har på ridebanen , dem som os er ved dressur stævner . det går mig lidt på og er meget irreterende for ved han kan gå så fint og er træt af jeg bliver sur ,.. men han skal jo lære det ,.. men hvad er den bedste måde og gøre ,.. hvad havde i gjort ,.. har haft ham henne og snuse til det men sys ik det hjælper da han satdig går væk fra det ,..
sys selv jeg er bestemt og gør alt for at han konsentrer sig om biddet i stedet for at kigge på alt muligt ,.. hvad er bedst ? ved godt sådan tager tid , men vil jo gerne gøre det rigtigt (:
dec 2004
Følger: 49 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 187 Svar: 1.170
men kære mennesker der ude , hvis i har andre forslag eller tenikker , holde det ik tilbage fortæl,.. det er jo kun godt at have flere muligheder (:
på forhånd tak
aug 2006
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 952
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 77
Så vænner han sig selv til det - så pyldrer han ikke så meget over det...
dec 2004
. Oo.Gonzalez.oO . : hvad mener du med at inorer det , kan jo ik inorer det når han hopepr til siden ,.. altså uden at jeg tænker på det så gør han det ,..
Line : det har jeg ik mulighed for ,.. men har da mulighed for et longe tog og så måske selv lad ham komme tæt på ,..
dec 2005
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 87 Svar: 335
Ved selv hvordan det er... jeg rider selv rundt på en 5åres.. han tror også at ALT på en spring bane er farligt..
Men jeg er begyndt at hoppe af(når jeg rider) og trakke han forbi og hend til vis han bliver bange eller navøs og det hjælper..
(: ...held og lykke til dig...
//Camilla
dec 2004
så tak
og tak alle sammen (: meget pænt af jer (:
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 1.163
Ellers er der ikke andet end øvelse... min gik aldeles sjovt til de første mange stævner... nærmest vandret opad barrieren for at undgå publikum fx... det har han heldigvis lært ikke at gøre, men kun fordi han har set det 100 gange, ca....
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 17
bange hest ?