30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
dagens dressur undervisning :) {{forumTopicSubject}}
jeg fik undervis idag :).. da vi kom op på banen var der sådan en lille larmende maskine som køret lidt rundt omkring banene .. kiss tog det rigtig pænt.. vi traved og lige nu over vi i skridt at hun skal søge ned, self. brokker hun sig og fumler lidt med hovedet men hun finder ud af at når hoved kommer op bliver tøjlerne ikke løser men når hun kommer ned bliver de jo lidt løse :).. er bare stolte af min dejlig hypp... og senere skal jeg føre det videre til traven :)... næste gang skal vi have .lidt sjov og galopere :). jeg er virkelig glad for min underviser for s
da vi statet var jeg ikk klar enedu til galoppen da en masse andet skulle have styr på :).. men nu er jeg!!
Andre der har haft en god dag med hesten?
Vil lige ud med min GLÆÆÆDE!!!
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Idag var han så samlet i traven, til jeg trænede lidt mere med galoppen og det blev til travers og sidebvægelser.
Wow min lille hest gjorde det skisme bare.
Den ene side i piouetterne var der lidt problem, men det skal nok komme. Han vender bare næsten jeg tænker på det i den anden side. Hihi dejlige hest
Skridtarbejdet kunne godt ha været gjort bedre, han var lidt ivrig der , for det jeg øver skridt til galop og galop til skridt ;p
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
- Er kun lige i gang med at lære dem, så er ik 100 % sikre på dem .
dagens dressur undervisning :)