30. apr 2006 Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
Idag til undervisning :) {{forumTopicSubject}}
Hej,, idag skulle jeg have undervisning.. jeg var ved at aflyse da Kissproof blev forskrækket over noget da vi strigled (meget lille ting) jeg tænkte bare nej det går ikke jeg skal til at ride på evj og oppe på banen er de ved at bygge en masse ved siden af. men så sagde min ridelære jo op med dig. jeg kom der op. og træk hende så hun kunne se hva de folk laved. Så kom jeg op vi traved lidt. Jeg var ret stolte der var en stor pap kasse som blafred og de tømre der havde været det havde sat en masse flamingo og plastig.. hun blev self forskrækked men tog det pænt.. så skridtet vi og laved øvelser i at hun skulle bøje sig (med 8 taller og 10 m volter) hun gik F****** næsten til bidet hun kunne koncertere sig selvom der sketet en masse og det vireklig blæste :)... men som min ridelære sagde hun er 4 år jeg skal være bestemt og vise hende at jeg ikke er bange for tingene så er hun heller ikke.. Det der også rigtig varmed var at min ridelære sagde HUN ER EN DEJLIG HEST I SKAL NOK KOMME LANGT OG HUN HAR OGSÅ UDSEENET MED SIG HUN ER EN GULD KLUMP..
Woow det gjorde mig glad ... nu skal jeg bare øvee det med hende.. men jeg er glad for at min ridelære kan give mig et spark nogle gange for det har jeg brug for
ANdre som har opleved noget godt/ skidt idag??
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
apr 2006
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 80 Svar: 2.036
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
apr 2006
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
I kunne måske have godt af at træne nogle tillidsøvelser, med plastik, flagende ting mm. Når den nu er lidt nervøs Det er ihvertfald super god træning - Jeg har fået RIGTIG meget ud af det.
Hilsen Zandra
Idag til undervisning :)