spring undervisning idag {{forumTopicSubject}}
tjah så var det atter en tirsdag der gik.. og der var spring undervisning..
kunnne se allerede da kim underviste ponyerne, at han var i humør til at vi skulle springe højt idag inden sommer ferien begynder for ham *ss*
Så jeg var da oppe og springe 120 cm (sprang det alene i fredags godt nok, men fredag var første gang jeg sprang så højt)... og det fedeste var at jeg ikke følte mig nervøs.. godt nok rystede jeg MEGET, men følte mig ikke nervøs *s*
Men underviseren er ret imponeret af isabella... for jeg skal egentlig slet ikke hjælpe hende når det er i de højder... jeg skal rejse mig i let sæde, og lade hende køre løbet "selv".. det synes jeg er ret godt gået når hun kun lige er blevet 5??? jeg skal egentlig bare sidde og styre hende der hen hvor hun skal hen, og hvis den er HELT gal må jeg godt tage LIDT i tøjlerne... men ellers skal hun bare gå selv..
"den hest kan jo springe huse" siger han *ss*
det bedste var bare at jeg ikke var s¨utryg ved det som de andre gange jeg har været når jeg har sprunget en meter....
andre som har haft en dejlig ridedag idag?
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
Jeg har ikke redet. Sebastian fik et bad i dag, og så gik vi en tur så han ku luftørre
- Min dag xD Har stadig mega ondt i inderlårene fordi jeg sprang min kusines lækre pony i lørdags Men hold op hvor er den doven og svær at få ordentligt i gang ;s
spring undervisning idag