656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Equipage sikkerhedsvest Equipage sikkerhedsvest

Hejsa!

Jeg er ude og lede efter en sikkerhedsvest som jeg skal bruge når jeg springer eller er ude og ride tur, evt. også til dressur hvis jeg finder en der er virkelig behagelig og som jeg let kan bevæge mig i.

Jeg har kigget på den fra equipage og den ser rigtig god og behagelig ud! Er du evt nogle der har erfaringer med den? Det er denne: http://gymnastikogridesport.dk/equipage-sikkerhedsvest-comfort.html

Eller nogle andre veste i kan anbefalde som er ene korte model? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Equipage sikkerhedsvest
  • #1   15. jul 2017 Jeg har denne model og jeg er rigtig glad for den smiley Jeg bruger den hver dag og mærker næsten ikke jeg har den på. Bevægeligheden er god i den både til spring, dressur og tur. Da uheldet var ude for mig gik det op for mig hvor praktisk den er at komme ud af hvis der er sket skader og du eksempelvis skal med ambulance, da den kan lukkes op uden nogen form for vrid eller ubehag i kroppen. Det eneste jeg ser som et minus er at den skal spændes foran da dette spænde kan sidde fast i ting, men ellers får den de varmeste anbefalinger fra mig meget dejlig sikkerhedsvest smiley

• #2   15. jul 2017 Dejligt! smiley jeg har haft en vest før med et spænde der og det generede mig ikke det store smiley

Og det er nemlig rigtig smart med en lynlås -især fordi så hvis uheldet er ude så ville de hellere ikke skulle klippe den i stykker for at redde en -de ville bare kunne lyne den op smiley

• #3   15. jul 2017 Ja men det jeg tænke på er at der er velcrolukning ved skuldrene og velcrolukning i siderne så du kan komme helt fri hurtigt uden at skulle vride kroppen på nogen måde. Velcroen er også med til at gøre pasformen rigtig god smiley

• #4   16. jul 2017 racesafe kan kun anbefales her fra! de har lavet en kort model til spring og lign. smiley

• #5   17. jul 2017 Jeg har denne model og er rigtig glad for den. Jeg bruger den når jeg springer. smiley
    Tidligere havde jeg en Montar, men jeg kan personligt langt bedre lide min Equipage. smiley

Kommentér på:
Equipage sikkerhedsvest

Annonce