{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Sikkerhedsvest. {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet og læst det nye Equipage-blad og faldt over artiklen om sikkerhed. Min første tanke var, at jeg som turrytter ALTID lader min sikkerhedsvest ligge i skabet FREM FOR at tage den på smiley
Egentlig burde jeg jo have den på, og selvom Palmira er jordens roligste pony, så har der da også været episoder, hvor vesten ville have været rar/ var rar at have på!

Så mit spørgsmål er til jer, hvornår har I selv sikkerhedsvest på, når I rider?

Jeg har en vest, der er ret besværlig at have på. Jeg kan ikke rigtig bevæge mig med den, og den er stor indenunder min jakke. Derfor overvejer jeg lidt at spare sammen her i løbet af sommeren, så jeg kan købe mig en ny og lidt behageligere.

Kan I anbefale en god en?

For jeg kan sagtens ride med den, jeg har nu her i sommer, hvor den bare skal uden på en t-shirt. Men under jakken er den altså ikke god smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikkerhedsvest.
  • #1   22. mar 2009 Og det er nok også en af grundene til, at jeg ikke har den på xD For jeg kan virkelig godt se alvoren i IKKE at have vesten på smiley

• #2   22. mar 2009 Jeg bruger for det meste sikkerhedsvest når jeg springer og rider tur.
    Og når jeg rider mine ungheste har jeg altid sikkerhedsvest på.
    Mine 2 sikkerhedsveste er begge meget behagelige at have på, og ligger egentlig ikke mærke til at jeg har dem på, fordi de sidder så godt og er bøjlige :).

• #3   22. mar 2009 ¤ Team BK - Kristina J ¤

Den model har jeg tænkt på. De ser super behagelige ud - og blød i det smiley

• #4   22. mar 2009 Jeg rider altid med sikkerhedsvest på ungheste og min hingst, når jeg springer eller træner galopheste og ofte også når jeg rider i terrænet. I perioder rider jeg også dressur med vest når min varmblod er mærkelig.

Jeg har to veste pt. de er begge "skildpaddeveste". Den ene er den lette udgave som er level 1 godkendt og som jockeyer bruger. Og den anden er level 3 godkendt, denne er købt fra HLequipment. Kan varmt anbefale denne type vest. Level 3 vesten er narturligvis varmere da den er tykkere og derfor mere sikker (Skulle have en med denne sikkerhed til at ride military o.l. da der er sikerhedskrav her.)

• #5   22. mar 2009 rider aldrig med sikkeheds vest for har ingen men havde tænkgt mig måske ay købe en inden jeg skal stævne med ved ikke rigtig

• #6   22. mar 2009 Springer altid med sikkerhedsvest, da min bror i sommers højestsandsynlig kun overlevede et styrt pga sikkerheds vesten (han fik 3 mindre brud på rygsøjlen, meget tæt på ryg marven) , derfor tør jeg ikke springe uden længere, og vil min mor heller ik ha smiley
    dog rider jeg sjældent med den i dressur og på tur, burde nok gøre det oftere ..

• #7   22. mar 2009 Trinse : )

Sådan har jeg det også. Jeg har en liggende, som jeg fra nu af vil bruge hver gang jeg rider. Og så vil jeg spare sammen til en mere behagelig smiley

• #8   22. mar 2009 Bruger aldrig seikkedhedsvest, for kan ikke lide den jeg har, og den er også ved at blive for lille. Men nu springer jeg heller ikke rigtig, kun lige et par hop i terrænet..

• #9   22. mar 2009 jeg rider ALTID med sikkerhedsvest . jeg rider med en charles owen mener jeg nok .

LINK:
    (link fjernet)

jeg har lært at ride med den . så den genere mig overhovedet ikke ! (:

Kommentér på:
Sikkerhedsvest.

Annonce