Sikkerhedsvest. {{forumTopicSubject}}
Jeg har siddet og læst det nye Equipage-blad og faldt over artiklen om sikkerhed. Min første tanke var, at jeg som turrytter ALTID lader min sikkerhedsvest ligge i skabet FREM FOR at tage den på
Egentlig burde jeg jo have den på, og selvom Palmira er jordens roligste pony, så har der da også været episoder, hvor vesten ville have været rar/ var rar at have på!
Så mit spørgsmål er til jer, hvornår har I selv sikkerhedsvest på, når I rider?
Jeg har en vest, der er ret besværlig at have på. Jeg kan ikke rigtig bevæge mig med den, og den er stor indenunder min jakke. Derfor overvejer jeg lidt at spare sammen her i løbet af sommeren, så jeg kan købe mig en ny og lidt behageligere.
Kan I anbefale en god en?
For jeg kan sagtens ride med den, jeg har nu her i sommer, hvor den bare skal uden på en t-shirt. Men under jakken er den altså ikke god
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.971
maj 2005
Følger: 227 Følgere: 223 Heste: 9 Svar: 1.723
Og når jeg rider mine ungheste har jeg altid sikkerhedsvest på.
Mine 2 sikkerhedsveste er begge meget behagelige at have på, og ligger egentlig ikke mærke til at jeg har dem på, fordi de sidder så godt og er bøjlige :).
feb 2007
Den model har jeg tænkt på. De ser super behagelige ud - og blød i det
mar 2008
Følger: 89 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 15 Svar: 638
Jeg har to veste pt. de er begge "skildpaddeveste". Den ene er den lette udgave som er level 1 godkendt og som jockeyer bruger. Og den anden er level 3 godkendt, denne er købt fra HLequipment. Kan varmt anbefale denne type vest. Level 3 vesten er narturligvis varmere da den er tykkere og derfor mere sikker (Skulle have en med denne sikkerhed til at ride military o.l. da der er sikerhedskrav her.)
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.047
mar 2005
Følger: 186 Følgere: 181 Heste: 11 Emner: 126 Svar: 2.318
dog rider jeg sjældent med den i dressur og på tur, burde nok gøre det oftere ..
feb 2007
Sådan har jeg det også. Jeg har en liggende, som jeg fra nu af vil bruge hver gang jeg rider. Og så vil jeg spare sammen til en mere behagelig
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 221 Svar: 1.248
okt 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 102
LINK:
(link fjernet)
jeg har lært at ride med den . så den genere mig overhovedet ikke ! (:
Sikkerhedsvest.